Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Okos Tojás cége az APEH weboldalán

2010.03.26. 18:33 PikPok

Kellően hosszú idő után nagyon nagyon sokszor kiderül, hogy igazam van. Így volt már ez sok évvel ezelőtt is, halvány fogalmam sincs, miért, de nagyon sokszor bejönnek az "elemzéseim", legyen szó akár egy vállalkozásról, működési mechanizmusról, céges belső folyamatokról vagy emberek viselkedéséről. Én már hozzászoktam, nem annyira felhőtlenül boldog dolog ez, ugyanis akkor, amikor elkezdem mondani a magamét, akkor általában én vagyok a "destruktív", "negatív", "pesszimista". Mikor bejön, amit mondtam, akkor meg erősen szoktak utálni azok, akiknek előre szóltam...

Írtam én itt sok hónappal ezelőtt Okos Tojás és Okos Tojásné cégéről. (Félreértések elkerülése végett, NEM tojástermeléssel fogalkoznak!) Ez volt az:

marketingizek.blog.hu/2008/09/25/okos_tojas_kft_vallalkozasi_esettanulmany

Visszaolvasva a bejegyzésemet, jómagam már nem lepődök meg rajta, hogy igazam lett (az uram még szokott lepődni, de már szokja:))). Túl sok információval nem rendelkezem a dolgok állásáról, csak annyit lehet tudni, hogy Tojásék cége végrehajtás alatt van.

Mi már nagyon régen levettük a kezünket a honlapról, nem is igazán igényelték, hogy bármit is csináljunk, ugyanis az egyik Tojás lány pasija jól ért a számítógéphez, ő majd bütyköli a weblapot. 

Kb. fél évvel ezelőtt valami már nagyon bűzlött Dániában, ugyanis Tojás papa elkezdte referenciamunkáit feltölteni az IWIW-re. Hemperegtünk a röhögéstől, ugyanis nem értettük, hogy ha az IWIW-et úgyis csak az ember ismerősei látják, akik látják a "Jelenlegi munkahely" rovatban megadott céges weblapot, akkor milyen reklámértéket remélt Tojás papa az IWIW-től?

[A szituáció analóg azzal, amikor valaki Twitteren beígéri az X-edik követőjének az ajándékot. Egyrészt a beígérést jó közelítéssel azok látják, akik már követők, és vagy épp nem érdekli őket az egész, vagy berágnak, vagy eljátszák a nem követ-követ történetet, ha annyira nincs munkájuk, hogy ráérnek egész nap a Twitterrel játszadozni. Magyarán szólva a reklámérték nulla.]

Mindegy, a lényeg az, hogy a komoly frusztráció árán fenntartott látszat, vagyis a MENŐ VÁLLALKOZÓ LÁTSZATA kipukkadni látszik. Tojás papa saját bevallása szerint a BESZAR cég ügye indította el a lavinát, amihez jött még ez meg az.

Hát, így jártak Tojásék. Remélem, ha valaki bármilyen formában magára ismer Tojásékban, még időben húz egy vonalat és befejezi a látszat-létet...

 

1 komment

Címkék: problémák csőd vállalkozás végrehajtás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr541871216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rehynn 2010.10.15. 15:04:36

Nos hát eddig is sejtettem, hogy kis bolygónk leggyakoribb eleme a hülyeség, de ezt kiegészíteném azzal a kis e betűvel, ami az elem ionos formáját jelöli; hülyeség{e}(jobb felső sarokban a szokásos mínusz jel helyett pedig egy kis e betű)... azaz a hülyeség emberi formája, tehát a Föld leggyakoribb eleme az Emberi Hülyeség...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása