Az úgy történt, hogy járunk a kisdeddel mindenféle gyerekprogramokra, ahol más gyerekekkel és anyukákkal találkozunk. A minap az egyik ilyen összejövetel előtt egy kisfiú egy autós újságot mutatott az anyjának, rámutatva a hátsó borítón lévő hirdetésre:
-Anya, mi ez?
-Hááát, nem tudom. Valami csúnya baba. Hóember ez, vagy mi? Nem tudom. Milyen ronda figurákat képesek egyesek rajzolni!!
Ereimben meghűlt a vér. A hirdetés a Michelin autógumi hirdetése volt.
A rondának titulált baba pedig maga Bibendum, aki 1888. óta szimbóluma a cégnek, és egyben a múlt század egyik legismertebb figurája.
www.brandforensics.co.uk/wordpress/archives/8
Ezek után, kedves kis- és középvállalkozó kollégák, ugye el tetszenek gondolkodni azon, milyen nyomot hagy egy-egy hirdetés?