Cool márkák könyve 2006
2007.10.15. 20:49 PikPok
Én egyelőre egy példát találtam rá kis hazánkban, amit fotón meg is örökítettem, és készséggel csatolnám ide is, ha tudnám, hogyan kell, de nem tudom, így az érdeklődők kénytelenek lesznek átklikkelni.:))
Szóval a cool lényege, hogy demokratikus. Ehhez képest a könyvben olyan márkák szerepelnek, amiket egy döntőbizottság válogatott ki - ez már magában is vicces, de tételezzük fel, hogy jól választottak, és tényleg kúl márkákat szedtek össze. Még nem olvastam végig, így nem tudok nyilatkozni, annyit mindenesetre már látok, hogy a szövegeket nem egy ember írta. Egyik-másik márkáról olyan gyomorforgatóan reklámízű szöveget szedtek össze, hogy éppen ellentétben áll a dolog azzal, ami a könyv címe és ami a lényeg lenne. Legalább fogadhattak volna egy bértollnokot, aki hasonló stílusban írja meg az összes trendi dumát...
És végül a hab a tortán: annyira kúl akart lenni a könyv tervezője és kivitelezője, hogy az egyik beköszönő anyagot sárga alapon fehér betűkkel nyomta. Küzdöttem, mint malac a jégen, de végigolvastam... Kúl.
Szólj hozzá!
Címkék: cool fehér sárga városi márka legendák alapon betű
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.