Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Árpa Attila nem érti... beszéljünk magyarul!

2007.11.17. 08:54 PikPok

A Mokka tegnapi adásában Árpa Attila nehezményezte, hogy a blogokon megjelentek a rá vonatkozó kritikák, szutykolják őt agyba-főbe, és nem is érti, hogy akik a blogokon kritizálják az ő Mokka-beli működését, azok miért nem állnak elé, és miért nem mondják meg a szemébe. Azért, kedves Attila, mert valószínűleg egyrészt átnéznél a plebs-en, másrészt a blog az már csak egy ilyen műfaj. A Mokka vezetősége nem kérdezte meg a népet, kell-e nekik az "alfa hím" (idézet, nem én titulálom így! nekem más az alfa-hím), így a nép - "jus murmuri" - morog.
És hogy mi a probléma Árpa Attila szereplésével?
1. Nem tud rendesen magyarul.
2. Próbál havashenrikes módon agresszív riporter lenni, de ez számára kimerül abban, hogy félbeszakítja a riportalanyt értelmetlen kérdésekkel.
3. Úgy sejlik, általános műveltsége hagy némi kívánnivalót maga után. 1 kg az NEM 10 dkg. Bár ezt biztos viccből mondta. Hehe.
4. Nem muszáj jópofáskodni, ha nem tudunk jó viccet mondani.

Szegény Liptai Claudia. Sajnálom, de kitartás.

Csak egy valamit nem értek. Hogyan tudott ez az ember az RTL Klub tótumfaktuma lenni? Illetve értem, hát hogyne érteném, volt nekem is multi cégnél venezuelai főnököm, aki nem tudott viselkedni és csendben végigkérődzte a megbeszéléseket, de egy multi cég viszonylag ritkán "neveli" a következő nemzedéket. A médiának ennél jóval messzebbre nyúlik a felelőssége...
Néha azért vannak kísérletek... Például ez az Okosabb vagy mint egy 5.-es? című műsor. Bár tegnap este az én egyetlenem kijelentette, hogy Tilla még egyet VAU-zik, ő kikapcsolja a TV-t... Hát igen, a VAUUU helyes fordítása: HŰHA!
És itt emlékezzünk meg mindannyian arról a kreatív reklámszakemberről, akinek hiányos magyartudása hozzájárult a VAÚÚ-zás elterjesztéséhez, a "Szeretünk mind Barbie" reklámokkal. Lassú tűz, sütögetés, stb.
Legközelebb a "kihívás" szóról fogok elmélkedni. Én NEM SZERETEM a kihívásokat. Én azt szeretem, ha kevés munkával sok pénzt keresek gond nélkül. Hívják ki csak az amerikaikat.

4 komment

Címkék: mokka kihívás árpa vaú

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr59231843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janko 2007.11.17. 18:24:41

Tudom, hogy a blog az új NÉPIES műfaj! Itt minden magyarul. Van ebben az országban,Pest Megyében Egy Nagközség ahol a Honlapra Regisztráltam és a KÖZÖSSÉGI Fórumon akartam sorsomról ismereteket közölni.De a VEZETÉS egy cspotjának nem teszik a pofám, ezért a MODERÁTOR kizárt a Fórum oldalról.
Mi erről a véleményed. EZ a vélemény nyilvánitás szabadsága? Ha lehet ilyen is, akkor itt miért kell cikizni Attilát.?

gallicus 2007.11.17. 19:48:57

Árpa!Életedben hány percet dolgoztál,szerintem egyet sem.Csak a hülyeségeidet adtadf el a kereskedelmi tévéknek,én nem adtam volna értük egy büdös buznyákot sem!

pultoska 2007.12.10. 15:01:46

gecivsokan értenek egyet veled, pikpok.
lúzer fasz.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása