Csőcsere - miért várnak ettől több vendéget a szoláriumok?
2008.01.22. 21:00 PikPok
Érdeklődő blog-olvasóknak: kiderült mára, hogy az ADSL hiba nem a mi készülékünkben volt, hanem a T-Com központban kellett valamit tücskörészni. De azért zsigerből nyomja a műszaki ügyfélszolgálat, hogy áramtalanítsam a modemet, indítsam újra, majd még megvetéssel rá is kérdeznek, hogy "A modem netán Huawei???". Mintha nem ők adták volna a csatlakozáskor... Igazi őskáosz.
4 komment
Címkék: ügyfélszolgálat t com modem szolárium csőcsere
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Horváth Attila · http://www.belyegzoexpressz.hu/blog 2008.01.23. 15:59:02
Mondjuk nem vagyok célcsoport, de ezen én is szoktam vigyorogni.
Begérke 2008.01.26. 14:38:47
PikPok 2008.01.26. 20:32:51
Érteni értjük, sőt, azt is gondoljuk, hogy a szoliban a régi cső már nem jó. Itt a kérdés a reklám. Ha csak annyit írsz ki, hogy "csőcsere", de nem írod ki, hogy mikor, tegnap vagy 1998-ban, akkor mennyivel vagy előbbre a vevőfogásban?
Üdv,
PikPok