Az IWIW lényege az lenne, hogy megmutassuk, az emberek az ismeretségek folytán hálózatokba szervezhetők. (Így indult ugyanis.) Ennyi és nem több. Ehhez képest mára átvedlett az egyik legrosszabb reklámfelületté, amit csak el lehet képzelni.
- A cégek meg vannak győződve róla, hogy az IWIW-en hirdetni egyet jelent a hatékony online kampánnyal. Tettem rá egy kísérletet, hogy megszámoljam, hogy egy normál honlaphasználat alkalmával hány reklámimpulzus próbál elérni engem (belépek, átfutom az üzenőfalat - rajta MLM-es privát hirdetésekkel, megnézem, kik jelöltek engem, visszajelölök majd kilépek), de feladtam. Mert akkor az úgy lenne korrekt, ha az összes kis banner-reklámfilmet végignézném, legördítenék, stb. Csinálja, akinek a nénikéje Sanghajban volt hastáncosnő... Ki a fene gondolja komolyan, hogy ebből a káoszból majd kellőképpen hatékonyan fog tudni kiemelkedni? (Most pl. a Vodafone, akik a felső csíkot foglalták el, de nekik ez aprópénz egy teljeskörű kampányban.)
- Maga a lényeg, vagyis amiért a felhasználók az oldalra látogatnak, használhatatlan. Ugyanakkor az IWIW remekül él belőle, hogy a kezdő netezők (idősebb korosztály) nem tudnak levelezőprogramokat használni, ezért az IWIW felületet használják - ők hozzák a visszatérő látogatók nagy részét, én állítom. Egy betárcsázós, lassú géppel egyszerűen egy örökkévalóság, míg a fenti tevékenységsort megcsinálja az ember. Ez hosszabb távon azt fogja eredményezni, hogy az emberek egy része épp azért nem megy fel az IWIW-re, amiért pedig azt kitalálták. A flash reklám AKADÁLYOZ, így dühös leszek, sem az IWIW, sem a hirdető nem éri el azt a hatást, amit szeretne.
- Néhány vállalkozó (a mi ismeretségi körünkben főként MLM-esek) valamiért meg van róla győződve, hogy az üzenőfal arra való, hogy ő ott üzengessen annak a rengeteg sok potenciális TERMÉK-használónak. Egyszer-kétszer mi is kipróbáltuk, hogy feltettünk egy-egy linket az IWIW üzenőfalára. Nevetséges ráklikkelést ért el, míg ha ugyanazoknak a személyes ismerősöknek mailben küldünk linket, hatalmas százalékban klikkeltek. De az IWIW üzenőfala potenciális fórum a házi-stupekolt reklámszövegírás számára is. Az egyik ismerős hetente háromszor nyomja fel MLM-es reklámüzenetét: "Miért ne?... Miért ne kereshetnél többet?.... Miért ne élhetnél egészségesebben?..." Úgyis mindenki tudja róla, hogy MLM-guru, akkor meg miért ne hagyhatná abba a nyomulást? Aki be akar lépni, majd megtalálja.
- Coca-Cola Klub. Na ez az a kategória, amit aztán végképp nem értek, de a Coca-Cola nagyon büszke rá, hogy "online közösséget hoztunk létre". Milyen online közösséget? Összejárnak csapraverni egy-egy hordó jófajta kólát a tavalyi koka szüretből? Mennyivel vannak ők előbbre most ettől, mint amikor minden szutyadék közért portálja vagy piros Cocás vagy kék Pepsis volt?
"Ezt csinálom, mikor nem dolgozom
Utazom, pihenek a jahtomon, pezsgőben fürdök."
A "jaht" nálunk inkább csak "jacht" vagy "yacht", de hívjuk inkább hajónak, az egyszerűbb.
Személyes bemutatkozása így néz ki:
pentamax.eu/bemutato/2573/
Bevallom, felcsigázott, és végigkattingattam. Az utolsó pontnál jött a színvallás a regisztrációs lap alján:
Maradt még kérdés hogy ki melyik végén lesz?:)))