Limitált széria - ritka, mint a dodó
2008.05.27. 11:04 PikPok
Mikor ilyen reklámot látok, mindig elgondolkozom, hogy miért csak a debil reklámok jutnak el hozzánk, a kreatívok miért nem. Aztán mindig oda jutok, hogy az ideküldött multis marketingfőnökök itt csak kibekkelni akarnak, semmi kockázatosat nem csinálni, ezért aztán a középsz@r színvonal ide pont jó lesz. Végül is, kis ország, itt ha nagyot durran egy reklám, akkor is csak 10 milliónak lehet eladni, nem 40 milliónak.
4 komment
Címkék: kreatív reklám
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.27. 11:12:19
Persze, csak ha azokat hozzák át, amik nem épülnek valami nemzeti sajátosságra, vagy éppen nem sértik azt..
Mária 2008.05.27. 15:51:45
Ezek szerint az utolsó dodó egy autó kerekei alatt végezte :)
PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2008.05.28. 08:52:59
Horváth Attila · http://www.belyegzoexpressz.hu/blog 2008.05.30. 12:39:53
Na, az egy eszméletlen jó hely. És kár, ohgy nálunk nem hemzsegnek az ilyen helyek. (Bár a Csodák Palotája, a Jövő Háza iylen volt, és az Álmok Álmodói kiállítás is - kár, hogy azt egyéb okokból elbontották.)