Elöljáróban le kell szögezzem, szeretem a macskákat. Macskások tudják, hogy minden macska más személyiség - épp úgy, mint a kutyáknál - és előfordulhat, hogy egy példány egészen egyszerűen hisztis, sunyi vagy aljas, de vannak nagyon okos, tanítható macskák is. Arra például minden macskát meg lehet tanítani, hogy amikor fektében az oldalán fekve kinyújtózik, és elkezdi kaparni a szőnyeget, akkor az a gazdi részéről nem üdvözlendő cselekedet. Ilyenkor pl. jó szolgálatot tesz egy fél radír, amivel meg lehet dobni a cicát...
Éppen ezért csapta ki nálam a biztosítékot a Gourmet macskaeledel reklámja, amelyben - a macskakaja reklámokból ismert fordulattal - a cicus kényeztetése a központi téma. A reklám úgy indul, hogy a magányosan élő hölgy franciaágyának másik oldalát a cicusnak tartja fenn, aki ezt a fekve kaparászást adja elő. Mikor ezt látom, már dobnám a radírt.
A következő képben a dög ráugrik a nő székre helyezett köntösére. Na, ez lenne a másik eset, amikor heveny siccezésben törnék ki, különösen így nyár elején, amikor a miniatűr oroszlánok vedlenek. Isteni lehet belebújni egy macskaszőrös köntösbe...
Aztán jön az etetés, amikor a cicus méltóságteljesen odasétál az úri módon feltálalt konzervhez, és csipeget belőle. Ennél még Kiteka(k)tusz is jobb.
Mikor lesz már végre egy olyan macskakaja reklám, amiben egyszerű házimacskák idétlenkednek?
Írtunk a honlapunkon Nóráról, a zongorázó macskáról:
www.sikermarketing.hu/kreativ_marketing.html
És itt egy videó is róla a You Tube-ról:
Őt például egy menhelyről fogadták örökbe a gazdái, akik aztán nagy bizniszt csináltak a cicával. Őszintén bevallva, mi is próbálkoznánk Cinivel és Fülessel, de még nagyon el van rejtve a tehetségük...
A macskakaja reklámokról meg annyit, hogy valószínűleg akkor lesznek életszerű macskák a reklámokban, amikor a családok és a lakások is úgy fognak kinézni, mint a többség.