Szerintem a háziasszonyok egyet fognak érteni velem abban, hogy a mosás és a foltok kiszedése a ruhából nem egy egyszerű feladat. Többször is írtam már erről és a mosóporgyártók összeesküvéséről a blogon, de most a reklámokról ejtenék szót.
Visszatérő motívumok a mosóporreklámokban:
- A fehér sose lesz elég fehér, csak az új mosóporral. Igen ám, de ha 15 éve az "új mosóport" használom, és továbbra is elszürkülnek a fehér cuccaim, akkor miért gondoljam, hogy majd az "új új mosópor" nem szürkíti el a ruhákat?
- Az anyukák mindig boldogok és elnézőek, amikor a neveletlen hülyegyerekek jól összemocskolják a ruhákat. Ahelyett hogy jól nyakonvágnák őket, vagy egy Tisza márkájú mosószappannal odaállítanák őket a lavór mellé, hogy akkor most dörzsölgessék kicsit a foltot, aztán legközelebb megtanulnák, hogy nem jó buli anyut "tesztelni", hogy a gallér alá nyomkodott paradicsomot ki tudja-e mosni.
- A tipikus foltok a következők: fű, sár, ketchup, csokipuding. Emberek! Pörkölt! Nálunk ebben a kultúrkörben jó étvágyú felnőtt emberek fehér ingeit és blúzait tessenek tesztelni pörköltre!
Tény, hogy egyre nehezebb olyan mosóporreklámot előállítani, ami eléri az ingerküszöböt, ráadásul annyira egyedi, hogy emlékeznének is rá a márkájával együtt.
Találtam két jópofát. Az első azért lehetne jó, mert az emberek szeretik a reklámok zenéit (még ha annyira szarok is mint a Tuborg reklám zenéje...). A második magáért beszél a búr háború idejéből.
És ugye mint tudjuk, nem árt, ha a fehér valóban fehér: