Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Szürreális piacozás

2009.04.27. 10:54 PikPok

Hétvégén piacra mentem (a szokásos helyre, ahol még hangulata van a vásárlásnak). Az uram azzal küldött el, hogy vegyek gázgyújtó töltésre alkalmatos izét, gáz utántöltőt, vagy mit. Ebből is látszik, hogy nyomban az egyszerűbb irányba mentem, vagyis eldöntöttem, hogy a kínainál veszek egy új gyújtót.

Kemény sorbanállás volt. Az elsőnek épp akkor cserélt elemet a kvarcórájában a kínai ember. Aztán jött a második: "- Olvasószemüveget kérek, 2-est!" A kínai már nyúlt is a megfelelő dobozhoz. Aztán jöttem én. "-Jó napot! Gázgyújtót kérek, milyen van?" Kétfélét mutatott, elmagyarázta melyik mire  jobb, de nem nagyon értettem, mert elég rossz vagyok kínai-magyar hallás utáni megértésben. Ráböktem az egyikre, hogy ez jó lesz. "-Kérek még pillanatragasztót!" Gondoltam, arra, hogy egy használat után beszáradjon, jó lesz bármilyen, az uram úgyis panaszkodott, hogy nincs itthon, és bármit akar megreparálni, mindig ez van, hogy nincs egy nyamvadt ragasztónk. Kínai elmondta, hogy van kétféle. Az egyik 50 Ft, a másik 150 Ft. De az 50 Ft-os nem biztos, hogy ragaszt...

Így a 150 Ft-os pillanatragasztóval tértem meg a családi fészekbe...:)))

Szólj hozzá!

Címkék: piac

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr621088926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása