Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Hogyan tedd magad híressé az interneten? - kamu idézet és ma P. Neuburg is leleplezi magát...

2009.05.21. 08:08 PikPok

Hát kérem szépen, annyira megtetszett nekünk ez a tegnapi kis bejegyzés, hogy gondoltam, leleplezem, ki is az a P. Neuburg, de legalábbis az a P. Neuburg, aki marketinggel foglalkozik...

P. Neuburg én vagyok.:))) A Neuburg az Ujvári német megfelelője, a P. pedig régi családnevünket jelöli. (Apróbb szépséghiba, hogy később vettem észre, hogy van egy valódi P. Neuburg is, de ő Edward P. Neuburg.)

Annyira szépet olvastam egyébként P. Neuburgról, hogy könnyek gyűltek a szemembe.

Mottómnak egy idézetet választottam P. Neuburgtől, a híres reklámszakembertől, aki azt mondta: a jó marketinges tud úgy gondolkodni, mint a vevője. Tán még azt is el tudja képzelni, hogyan érzi magát a szupermarket polcán egy üveg juharszirup.

mediaakademia.sanomabp.hu/tanar_racz_istvan.html

Végre elismerte a világ, hogy híres reklámszakember vagyok!!!

És mielőtt nagyon tetszenek szédülni a sok okosságtól, most rántom le a leplet a mi Gyuri barátunkról is, aki George Slep álnéven mondott bölcset.

www.google.hu/search

Tessenek csak böngészgetni idézeteink között, a többi már igazi.:)))

Na megyek, kell egy kicsit segítenem L. Tiny-nak!

P. Neuburg, a híres reklámszakember (muhaha!:))))

 

U.I. Szerintem már ki tetszettek találni, hogy amikor jópár hónappal ezelőtt feltettük a weboldalunkra az idézeteket, és a sok bölcsesség forrásként álnevet vettünk fel, akkor előre láttam, hogy ez lesz a vége... A trükk: baracklekvár helyett írd azt, hogy juharszirup, és mindenki esküszik majd rá, hogy kanadai vagy.:))))

15 komment

Címkék: marketing idézetek

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr621133681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.22. 08:12:13

tothzoli: komoly. Keress rá az interneten P. Neuburg, a híres reklámszakember nevére. Csak itt a blogon és a honlapunkon találod meg a nevét és a munkásságát. Az Amazonon sincs egyetlen könyve sem. És ha angol nyelvű idézetgyűjteményben rákeresel a nevére, ezt az üzenetet kapod:
"No quotations found for Author: P. Neuburg - enable more collections, try a less specific search, and check your spelling."

Ha megnézed az idézeteket tartalmazó oldalunkat, ott eléggé elöl találod L. Tiny és P. Neuburg okos mondásait. Szerinted miért?:))) Hogy még gördíteni se kelljen hozzá, hogy észrevegyék, milyen okosakat mondtunk!:)))
Ellenben amilyen sikert arattunk, újabb okos mondásokat fogok még feltenni, hiszen nem mindenki olvassa a blogot, aki olvassa a honlapunkat. Tartok tőle, hogy kénytelen leszek új szakember neveket is kitalálni, mert gyanítom egyik marketing tanár és weboldal készítő sem idézne Kis L.-től és Ujvári M.-től, akik a sikermarketing.hu munkatársai...:)))))))))))))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.05.22. 08:23:50

Idézetgerillák!
Ez kb olyan szintű, mint az amikor VI Lenint, hatodik Leninnek olvasták... :)

Vida Ági · http://twitter.com/vidaagi 2009.05.22. 09:51:04

Hát ez nagyon jó lett :) Tök jó 5let ;) Most egész nap ezen fogok röhögni :D

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.22. 11:05:02

lego béla: mi már 3 napja ezen röhögünk.:))) És még milyen jót fogunk röhögni a következő ilyennél... Mert ugye sejted, hogy lesz még ilyen?:)))

MalbecNC 2009.05.28. 13:57:08

A helyetekben én nem folytatnám! Vagy ha igen, akkor nem tenném közkinccsé, hogy hülyét csinálok másokból, mégha meg is érdemlik. Mondjuk már az is nézőpont kérdése, hogy tényleg megérdemlik, vagy csak Ti gondoljátok úgy. A magam részéről hülye lennék olyan cég szolgáltatásait igénybe venni, aki nyíltan bevallja, hogy eleve ez volt a célja és most olyan jót röhög.... Meg hogy "lesz még ilyen, nyihahah..."

Szerintem max. a sztárokról igaz, hogy mindegy, hogy mit csak írjanak rólunk, az is reklám.
Egy szolgáltatóról, ha kiderül például, hogy sikkasztott, nem biztos, hogy javít a hír az üzletén.

Az idézetgyűjteményeteket olvasva nekem is tetszett néhány, el is tettem magamnak okulásul. Szerintem (nekem legalábbis) mindegy, hogy ismert, vagy nem ismert ember mondja, ha tetszik magamévá teszem, ha nem akkor elfelejtem. A szerzőt viszont kapásból meg sem jegyzem, mert teljesen mindegy, hogy kitől származik, az a lényeg, amit mond. Lehet, hogy vannak, akik a nevek alapján döntik el, hogy használják-e a mondást, de ezt nagyon kétlem, mert a név csak (főleg, ha ismert)alátámaszthatja az igazat, de ha az idézet számomra nem alkalmazható (értsd: úgy hülyeség, ahogy van) megyek tovább, még ha egy totál híres, ismert akárki írta is.

Nos... én azt hiszem nem szeretnék Nálatok semmilyen munkát megrendelni. Ki tudja, hogy hol fogok egyszer egy "jót röhögtünk ...." gyűjteményben, vagy link mögött szerepelni.

Vagy Ti úgy gondoltátok, hogy ilyen átverés beismerése majd fellendíti a forgalmatokat?

Lackó_ 2009.05.28. 18:47:25

@MalbecNC: Nem azokon nevettünk, akik csak szimplán felrakták az általunk kitalált idézetet a honlapjukra, mert valamiért megtetszett nekik. Ez hízelgő és csak a májunkat hizlalta. Az igazán "nyihahah" az, amikor valaki azt írja, egy általa (is) nyilvánvalóan ismeretlen névről, hogy a "híres reklámszakember, P. Neuburg..." Sosem csíptem, ha valaki nem meri bevallani, ha valamihez nem ért, és okosabbnak tünteti fel magát, mint valójában. Ha pedig ez neked kicsit sem humoros, akkor más szinten van a humorérzékünk (ami nem baj!), és valóban nem fogunk soha együtt dolgozni... és ezt egyikünk sem fogja megbánni:))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.28. 18:54:20

MalbecNC: nagyon meglep, hogy itt vagy és kommentelsz, mert annak idején te voltál az első, aki elérte nálam, hogy teljesen kimoderáljam a borszakértés kapcsán írt kötözködései miatt. Úgyhogy nem is igazán szeretnék reagálni becses soraidra. Igazából csak annyit, hogy belőled nem is reméltük, hogy valaha is megrendelőnk lesz - neked is nagyon rossz lenne, hidd el.
És nagy tisztelettel megkérlek, ne gyere többet ide a blogra, ne olvasd és ne kommentelj. Köszönöm!

A kedves Malbec 2009.05.28. 21:36:57

@Lackó_: Értem én, hogy min nevettettek. A helyzet majdnem olyan, mint Andersen "A császár új ruhája" mesében. De csak majdnem. Ott konkrétan a császár akasztotta ki a takácsokat, akik így tanították móresre, Ti pedig előre állítotok csapdát a császároknak, hátha belesétálnak. Még ez ellen sincs kifogásom, tökre jó, hidd el, hogy nevetek/nevettem (sok sznobot láttam és hallottam én is a semmiről beszélni borkóstolásaim során és igen jót nevettem magamban mikor belekérdeztem és megakadt a lemez) sokkal inkább az, hogy a cégetek honlapján dicsekedtek arról, hogy átvertek embereket, jókat és rosszat egyaránt. No, ez az, ami nem tesz jót a hírneveteknek. Én ezen nem nevettem.

A kedves Malbec 2009.05.28. 21:49:48

Kedves Pikpok… Örülök, hogy tudtam meglepetést okozni! :-)

Nézőpont kérdése, hogy én voltam kötözködő, vagy Te voltál túl érzékeny, mint ahogy a jelen ábra is mutatja, a kritikára. Bár ott, abban a blogban, a borkóstolás apropóján nem történt más, mint hogy egy "hozzánemértő" kigúnyolt egy másik hozzá nem értőt.

Butaság azt hinni, hogy tudnád, melyik megrendelő mögött bújok meg, de abban most valahogy egyetértünk, legalábbis ezen cikk után, hogy nekem is rossz lenne.

Ha tényleg értetetek a marketinghez akkor most a fenti mondásaimon elgondolkodtok és nem a kötözködő embert látjátok bennem, hanem gyorsan törlitek ezt a blog cikket. De lehet ezt is tenni, mint múltkor, hogy lezárjátok a blogot, a többi hasonlóval együtt. Minél előbb, annál jobb!

Szépen kértél, de nem biztos, hogy szót is fogadok. Nem mondtam semmi csúnyát, nem is bántottalak, csak éppen nem dicsértelek. A véleményem mondtam a "szemedbe" és nem a hátad mögött, ahogy Ti teszitek most azokkal, akik benyalják a trükkötöket. Az a tanár úr sem csinált semmi rosszat, legalább is a belinkelt oldalon, hogy elhitte, van egy "híres reklámszakember". Nem attól okos ember valaki, hogy ismeri a "híres embereket", hanem hogy megérti a mondás lényegét és alkalmazza. Ha tényleg a sajátotok, akkor gratulálok, egész jó a többség!

További szépet!

bckslsh 2009.05.29. 01:45:44

Malbec, van még egy szép mondás.A szerzője ismeretlen, mint megannyi idézetnek mely az idők során közhellyé vált:

"Nem látja a fától az erdőt."

Egy ilyen pallérozott elmének, mint a tiéd, udvariatlanság lenne ezt megmagyarázni, ezért nem teszem most én sem.

Azt is csak halkan mondom, hogy a PikPok minden P-je nagybetű.

@PikPok: Az őszinteség hálátlan szerető, de ne várjatok tovább! Ideje bevallani azt is, igazából csak Fornettit árultok.Ettől a bejegyzéstől kezdve már juharszirupos ízesítésben is! Ámde a kiélezett versenyhelyzetben szükség volt többek közt erre a blogra és pár évre, hogy a világ megérjen egy ilyen kuriózum bevezetésére:)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.29. 08:25:12

bckslsh: az ötlet nem rossz, átnyergelünk!

A "kedves MalbecNC" kommentjére nem válaszolok, csak izgatott blogolvasóim kedvéért elmondom, hogy mivel azzal a freemail-es címmel kitiltottam, így most egy másik cím és nick regizésével vesződött, csak hogy visszamásszon az ablakon, és bölcsességével megtiszteljen bennünket. Látszik, hogy nem olvassa a blogot, mert újabb freemailes címmel küzd, ahelyett, hogy csinált volna magának egy mailinatort...

Amúgy meg csak tűnődöm... Szerencsére ezen a blogon ritka jószág az ilyen, de azt azért elmondhatjuk, hogy szutykolódni akkor kezd, amikor - nyilván mélységesen mélyen leledző önbecsülése okán - sértve érzi magát, és mazochistaként újra jön, és újra szutykol, hátha lerombolhatja az image-et, amit naponta építgetek. Néhány költői kérdés:
1. Hol volt a mi kedves barátunk akkor, amikor itt a blogon közzétettem, hogy hányan másolták le az írásaimat? Köztük olyan is, aki egy komplett blogot másolt össze innen-onnan lopott szövegekkel. Akkor nem kelt a védelmemre, hogy igazad van PikPok, ez nagyon csúnya dolog...
2. Hol volt a mi kedves barátunk akkor, amikor jó példákat írtam olyan kisvállalkozók köréből (Panni a malomipari boltból, Koós Péter méhész, Zsiga Laci "költöztetős ember" a fetrengősen poénos történeteivel, Paróczi szabómester, akit a honlapja miatt találtak meg ... tovább nem sorolom), akiken lehetett volna élcelődni, hogy milyen gagyi, milyen béna, lehetne jobban is, stb., de nem tettem, hanem ehelyett kiemeltem őket, és dícsértem, mert nekem, mint fogyasztónak meg tudták érinteni a lelkemet?
3. Hol volt a mi kedves barátunk akkor, amikor leírtam itt a blogon, hogy a Google Analytics webstatisztikája csúsztat, és aki fizetett találatot vásárol, az figyeljen oda?
4. Hol volt a mi kedves barátunk akkor, amikor leírtam, hogy emberek, vigyázzatok, támadják a szervereket, és egy iskorpitx nevű török hacker magyar weboldalakat töröget fel (ami egyébként kisvállalkozások weboldala is lehet, akiknek szinte egyetlen reklámeszköze a honlap, és ha az elszáll...)?
Megmondom: SEHOL. A Művelt Alkoholista blogon kommentelt 404-szer. Nem blogot írt, nem honlapszöveget írt.
Akkor, amikor feltettük az idézetek a honlapunkra, NEM írtuk oda sem azt, hogy ezek valós idézetek, sem azt, hogy tessenek csak nyugodtan mindegyiket venni-vinni. Azt végképp sehol le nem írtuk, hogy P. Neuburg híres reklámszakember. Csak annyit tettünk, mint Lőrincz L. László, aki Leslie L. Lawrence néven írta a könyveit. Vajon miért? Mert ha mindezt egy magyar név mögött teszi, akkor máris sokkal hülyébbnek gondolják. Ez a tény. Ami külföldi, az jó. Ami magyar, az szar. Ráadásul az internet gyors, olcsó, fájdalommentes, nem kell hozzá könyveket végigolvasni. Sőt, le sem kell ellenőrizni, hogy amit ott leírt valaki, az tényleg úgy van-e.
Sohasem kértem, hogy mindenki kritika nélkül fogadja el azt, amit leírok. De a kritika nem azt jelenti, hogy idejövünk, és szutykoljuk a bloggert. Pláne nem akkor, ha olyan gyávák vagyunk, hogy lekövethetetlen, kik is vagyunk, nem merjük egy saját blogban felvállalni az okosságunkat. De amire legjobban vártam a kritikát (konkrétan arra, hogy igazam van-e, amikor a Google Analytics furcsaságait írom), SENKI nem kommentelt.
És egy utolsó költői kérdés: vajon ennek a blognak minden bejegyzése szigorúan arról szól, hogy ebből üzletet akarunk csinálni magunknak? Kötve hiszem. Az MSZP szavazóit már régen elvesztettük.

Lackó_ 2009.05.29. 08:46:44

@A kedves Malbec:
1. "hogy a cégetek honlapján dicsekedtek arról, hogy átvertek embereket"
A www.sikermarketing.hu a céges oldal, ez itt pedig egy blog. Mind stílusában, mind funkciójában nagy a különbség.
Egyébként meg nem dicsekvés, csupán tény... Nem is nehéz utánunk csinálni: ki kell hozzá találni egy frappáns mondatot, amit mások is szívesen idéznének. Aztán már csak egy honlapot kell úgy megcsinálni, hogy a "marketing idézetek" kifejezésre a Google az első oldalon hozza. Nem nagy ügy, hidd el...

2. Ezek közül a "szegény átvert emberek" közül egynek sem jutott eszébe, hogy akár csak egy köszönő (nem jóváhagyást kérő!) levelet hozzánk vágna. Forrásmegjelölésről pedig már ne is álmodjunk! Ezek után miért is nem érdemelnek meg legalább ennyit??? Elég nagy részük egyébként honlapkészítéssel foglalkozó cég!

Általános tendencia manapság, hogy ami ellopható, azt el is lopják. A szellemi termékekre ez különösen érvényes (mert hogy annak nincs értéke...), és az interneten ez különösen jól lekövethető. Nehogy már azokkal legyünk tapintatosak, akik lelkiismeret-furdalás nélkül kopiznak (nyilván nem csak tőlünk). Ez a minimum, amit megérdemelnek, és akiik ebben a hozzáállásban nem találnak semmi kivetnivalót, azokkal tényleg nem akarunk együtt dolgozni.

Minden kép és szöveg, amit a honlapokon elhelyezünk teljesen jogtiszta! Ha ritkán mégis szükség van egy idézetre, akkor pedig megjelöljük a forrást. Ez így korrekt, és aki ezt az alapelvet nem tartja be, az SOHA nem lesz az ügyfelünk!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.29. 09:08:44

Még egy apróság: tessenek csak megnézni, hogy a top5 posztban folyamatosan benne van a "Marketing szakdolgozat letöltés mlm témában ingyen"... Vajon miért? És ha felteszek az internetre egy teljesen kamu 40 oldalas marketing szakdolgozatot, majd leírom, hogy mely főiskolák szervereiről jöttek a látogatók, és néhány hónap múlva Copyscape-pel megnézem, hányan kopipészteltek forrásmegjelölés nélkül, és leírom ide a linkeket, akkor is én leszek a görény, ugye?
Amúgy pedig elképesztően udvarias és gáláns vagyok, mert nem linkeltem be annak a főiskolai marketing tanárnak a neve alatt összekopizott marketing tantárgyi segédletet, amiben nemcsak a mi honlapunkról, de másokéról is egy az egyben kimásolt, kritika nélkül leírt oldalak vannak, és semmi egyéb! És ezt csak azért nem tettem, mert ott volt a forrásmegjelölés.
Ez azonban mit sem von le abból a tényből, hogy úgy tűnik, van ebben az országban néhány marketinges, akik megtanulták a szakmát, gyakorolják már tizenakárhány éve, és a mostani tanársegédek egyetemeken, főiskolákon már arra se veszik a fáradságot, hogy szakkönyvet vegyenek a kezükbe, és összeállítsanak belőle egy tantárgyi segédletet... Ez tragédia.
És még én vagyok a görény, ha ezt szóvá teszem, sőt, röhögök rajta... Mulatságos hozzáállás...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása