Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

MKB adatvadászok - szép nyelv ez a magyar!

2009.06.05. 08:42 PikPok

Surgos Hirdetes érkezett e-mailben az MKB Banktól. Mivel nem vagyok az ügyfelük, különösen nem azóta, hogy az az e-mail címem létezik, amire jött a mail, így megnyitottam.:))) A következő szöveg fogadott:

Kedves kliensünk
A securitate okokbol kifolyolag zártuk le az ön kontját. 
Ez arra szolgál,hogy segitsék és védjék az ön kontját.
Újra kell restaurálja az ön kontjának az adatait arra,hogy újra 
használhatóvá váljon az 
ön kontja,és bebizonzitja,hogy nem volt informatikai rablásnak az 
áldozata.
Újra kell irja az adatait a következö oldalon www.mkb.hu,
hogy befejezhesse a procseszt.
KÖszönjük az eggyetértést.

Miután hemperegtem egy sort a röhögéstől, és megállapítottam, hogy a gaz tolvajoknak még arra se volt eszük, hogy legalább egy magyarral beszéljenek, gondoltam, befejezem a proceszt és felmentem az ál-MKB oldalra. Beírtam szépen a jelszó sorba: "nincs az mkbnál kontom". Ezzel boldoguljanak, ha akarnak!

1 komment

Címkék: spam adat mkb

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr671159728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zerushunter 2009.06.06. 19:42:50

pénzcentrum már kivesézte :)
de dettó gond
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása