Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Mivel jön ki a gyümölcsfolt?

2009.06.11. 17:09 PikPok

Álmomban nem gondoltam, hogy a gyümölcsfolt kimosása VALÓBAN probléma lehet egy háziasszonynak, főleg mert ritkán ettük le magunkat. Na de mióta a kisded gyümölcsözős korszaka elkezdődött... Órákig tudnék mesélni a pempők etetésének problematikájáról, de alig van rá időm, mert ma 3 felvonásban főztem, turmixoltam, reszeltem a finomabbnál finomabb gyümölcs és zöldség trutymókat. Mindezen erőfeszítéseimre a kisded reakciója összeszorított száj, világfájdalmas tekintet volt, ami akkor csapott át heveny röhögésbe, amikor a karomra mért erőteljes rúgással a kiskanálból a sárgarépatrutymó egyenesen a textilen landolt, én meg csak a "Baszkiiiii!" kifejezés helyes használatának megtanításával tudtam reagálni.

Szóval, mivel lehet kiszedni a gyümölcsfoltot?

Kriszi kommentje és a net bölcsessége szerint tejjel. Nálunk ez a nyerő csapat mindenféle foltra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A békában Vanish szappan található erősen elhasznált állapotban. Ezzel lehet jól kimosni például a tejet, nyálat, és minden egyéb kisded eredetű szennyeződést. De mit sem ér a gyümölcsfoltra!

Gyümölcsfoltra legjobb a Lidl-ben kapható saját márkás Oxi action por. Rászórjuk a foltra, kicsit bevizezzük, egy éjszakán át állni hagyjuk, reggelre nyoma sincs. Nem tudom, milyen a Vanish Oxi action-je, mert annak az ára felette van a fájdalomküszöbömnek, de ezt kipróbáltuk, és bevált.

De hogy ne csináljak maradéktalanul boldog ingyenreklámot egy áruházláncnak, elárulom, mit figyeltem meg mostanában. Eddig csak az akciós termékek árát írták piros papírra a gondolák fölé. Most az új trükk az, hogy ami nem olcsóbb, azt is piros papírra írják, rányomják a szöveget, hogy "Itt az ár beszél", oszt csókolom. A gyanútlan vevő meg se nézi, hogy most ez akciós ár vagy sem, pakol és pakol... (De csak amíg el nem ér a pelenkákig, aminek a rendes és az akciós árát tudja fejből, és ott aztán kiderül a turpisság.)

Ezennel pedig megkövetem az összes idióta mosóporgyártót, akik a reklámjaikban a gyümölcsfoltot komoly problémaként vetették fel, és én ezt baromságnak tartottam. Mosóporral az életben nem jön ki, ezt kipróbáltam, de a reklámnak ez a része igazat beszél!

1 komment

Címkék: reklám lidl mosópor sajátmárkás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr701179262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.06.11. 18:31:34

Nekem vízkőoldók közül is a Lidl márkás vált be, az is a W5 termékcsalád része.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása