Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Gondoltad volna 20 évvel ezelőtt? PikPok nem gondolta volna...

2009.06.16. 20:05 PikPok

Ma eljátszottunk a gondolattal, hogy 20 éve, Nagy Imre újratemetésén mit gondoltunk, mit hittünk volna el abból, ha valaki elmondja, mi lesz 20 évvel később.

20 éve mi éppen érettségiztünk. Az volt az első év, amikor nem számított be az egyetemi felvételibe, hogy kinek az apja-anyja volt kitüntetve az 56-os forradalom leveréséért. Emlékszem, mikor ki kellett tölteni a felvételi lapot, kérdeztem anyától, hogy hova tudnánk beírni az ő Belkereskedelmi Miniszteri kitüntetését. Mert hát hiszen a Közgázon azért az már mégiscsak témába vágna, vagy mi... Még ma is a fülemben van, ahogy mondja, hogy "ugyan már, kislányom, hogy gondolod ezt komolyan???" Én meg nem értettem, miért olyan irreális elképzelés ez.:)))

Nem hittem volna, hogy 20 évvel később mindenkinek a zsebében lesz a telefonja, és bárkit bárhol fel lehet majd hívni. Szüleim a telefonigénylést akkor adták be, amikor én még egy kéjes gondolat sem voltam, és 1994-ben, amikor diplomáztam és munkát kerestem, engem még csak távirattal tudtak utolérni a fejvadászok. Jött a távirat, hogy hívjam fel őket, én meg mentem a telefonfülkébe.:)))

Nem hittem volna el azt sem, hogy egy KISZ titkárból lett milliárdos lesz a miniszterelnök, aki majd azt fogja mondani, hogy akinek nem tetszik, az innen akár el is húzhat.

Nem hittem volna, hogy egy olyan hapsi, aki nyilván mindig a második padban ült, lemásolta a szomszédja dolgozatát és 5 értelmes szót nem tudott elmondani, egy rakás libatenyésztőt öngyilkosságba és szó szerint a megőrülésbe hajszol, kimenti a vagyonát Ciprusra, majd utána arról beszél, hogy fizessenek a gazdagok, mert ők eddig adót csaltak!

11 komment

Címkék: 20 éve

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr781189523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xsolutions · http://blogvilag.hu 2009.06.16. 23:54:43

Szakmai blogon politizálni: ciki. Munkába keverni a vallást vagy politikát: hülyeség.
Lesz-e aki pont emiatt a cikk miatt nem fog veled dolgozni? Valószínű.
Megéri? Nem hiszem.

Ezzel a bejegyzéssel magad hova sorolnád?
marketingizek.blog.hu/2009/06/04/blog_csak_igy_egyszeruen_avagy_webkettes_marketing_pikpok_megkozeliteseben

S hogy hozzászóljak a "bejegyzéshez": sok mindent nem gondoltam 20 éve azokról az emberekről akik ott voltak Nagy Imre temetésén. Hittem bennük. Becsaptak.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.17. 00:21:03

Nem kellene politizálni. De komolyan. Vagy persze nyugodtan, de ne szakmainak szánt blogon. Nekem is van több blogom, és igyexem nem keverni a témákat.

Ez most nem annak a kérdése, hogy egyetértek-e vagy sem.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.06.17. 06:05:04

Egy tipp: A válasz az lesz hogy a politikának is van marketingje, és 20 év elcseszett marketingje miatt volt a bejegyzés...

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.06.17. 10:09:16

De az is valószínű lehet, hogy 56 kapcsán nagyon sokan keresnek rá egyes mondatokra, amikben szerepel a 20 éve keresőkifejezés... és akkor már meg is érkeztünk a keresőmarketinghez és nem a politikáról szól a bejegyzés:D

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.17. 10:45:29

@xsolutions: ezen a blogon vannak kilengések ide-oda. Nekem ez is belefér. Mert az értékrendemhez tartozik, ugyanúgy, mint az, hogy igyekszem piacon vásárolni, mert nem szeretem a multi cégek kajáit. Azzal pontosan ugyanúgy elveszítem az ügyfeleket, méghozzá a multikat.
Sajnálom, de az én értékrendembe ez a két VEZETŐ, akit elvileg a DEMOKRÁCIA arra szólít, hogy engem is képviseljen, messze nem fér bele. Semmivel sem tartom cikibbnek azt megírni, hogy a Procter hülyeségekre költi a marketing büdzséjét, mint ezt megírni.
A másik dolog pedig az, hogy igen, a politikánál nagyobb marketing nincs, és ha magát a fogyasztói cikkek eladását lehet negatív jelzővel felruházni a marketing nevében, akkor ennél is pont ezt kéne tenni. Nem?

xsolutions · http://blogvilag.hu 2009.06.17. 10:51:44

@JagelloZ: erre mondja a kölni "am kuh am schwanz am raus am ziehen" - avagy magyarázzuk a bizonyítványt? A bejegyzés az egyik oldalt támadja csak, pedig az elcseszett politikai marketing mindegyik pártra igaz.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.17. 12:25:32

xsolutions: kérdés, hogy lehet-e elcseszett politikai marketinget emlegetni egy olyan oldalon, ahol - emlékeim szerint - 56%-os a támogatottság. Szerintem nem. Lehetett, akkor, amikor elvesztették a választásokat. És minden bizonnyal lehet majd ezután is. Nem vagyok részrehajló, és nem felejtettem el mindent. Emlékszem arra, hogy az akkori sportminiszter kinevezésével meg kellett várni a diplomaosztóját...

Visszatérve korábbi kérdésedre, miszerint ezt a blogot milyen típusba sorolom. Csak mert a kilengések nem adnak választ erre a kérdésre. Ez a blog egy TESZT-blog. És csak én tudom, hogy mit tesztelek vele, mikor és milyen eredménnyel.:)))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.18. 09:05:19

@PikPok: az 56%-ot (kicsit kevesebet, de mind1) NEM a marketing "jósága" miatt kapta a Fidesz. Ehhez annak semmi köze. Sőt, ha már így nézzük, a legtöbb párt hirdetési inkább csökkentették a szavazók számát.
Talán egyetlen párt volt most, amelyik esetében igenis számított az, hogy ügyesen használták a marketinget, ez pedig az LMP.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.19. 07:00:53

@Konrad: én nem tudom ilyen határozottan kijelenteni, hogy a marketing játszott vagy játszott szerepet a pártok eredményében. Ha valamit megtanultam a gyakorlati marketingben, akkor az az, hogy nem tudhatjuk biztosan, a fogyasztó miért szavaz ide vagy oda (és most direkt kevertem a marketinges és a politikai szóhasználatot).

Az LMP-re soha az életben nem szavaznék. Erre személyes okom van. Ismerem az egyik alapító motivációját, és ez nekem elég. Az ő személyében egészen biztosan nem lehet más a politika...

Vida Ági · http://twitter.com/vidaagi 2009.06.19. 12:49:57

20 év és marketing? nekem erről ez a reklám jutott eszembe: esemeny.reklamzabalok.hu/kozonsegdij/0
(ha már nosztalgiázunk :))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.20. 10:06:23

@lego béla: az ötlet fantasztikus, csinálok egy nosztalgiázó bejegyzést a régi reklámokról:)))))
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása