Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

A lúd meg én...

2009.07.29. 17:26 PikPok

Mára csak egy könnyed nyári szösszenet az Erste Lúdas Matyis reklámfilmjéről. Ugye mindenkinek megvan a sztori? Lúdas Matyi egy nyitott platós autóval felveszi a hippi párt, és kitálalja nekik családalapítási szándékait.

Az uram egyik nap megállapította: "-Milyen indiszkrét ez a Lúdas Matyi... Mi köze hozzá, hogy ezek összeházasodnak-e vagy sem?" Én erre csak annyit mondtam, hogy végül is azt sem tudhatjuk, milyen viszony van a lúd és közte... Manapság ezt már emberi jogoknak nevezik.

Aztán ma reggel a Mokkában a csíkon olvastam egy néző sms-ét - megjegyzem az egész műsornak ez volt a legértelmesebb mondata. Szóval valaki beírta: "A lúd meg én megbeszéltük, hogy ha annyira megemelkednek a törlesztőrészletek, hogy már kajára se telik, levágom, megsütöm és megeszem."

9 komment

Címkék: reklám lúd erste lúdas matyi

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr161276010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bckslsh 2009.07.30. 00:05:30

Néhányakban talán felsejlik a történet és Lúdas Matyi ígérete, miszerint háromszor adja vissza..
Megkérdezném, miből vette a kisteherautót?:)

PikPok, pont az ilyen reklámok miatt gondolják azt sokan, bárkiből lehet marketinges.Még én is elhiszem:) Matyi az amerikai filmekből jól ismert hű társsal, egy platós kisteherautóval (ami szerintem ugyancsak amerikai) rója a végtelen, poros utakat, aztán boldog, vidám stoppos páron segít.Ez olyan mélységesen aberrált, de mégis fizetett érte az Erste a "kreatívoknak".

A szándék nem világos, mert akit egy lúddal beszélgető parasztgyerek banktippjei győz meg...hát talán nem sok van az országban.Ha mégis, annak minden mindegy.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.07.30. 08:22:53

Hehe, ez jó, ez nem is jutott eszembe, hogy háromszor adja vissza azt a nyomorúságos hitelt.:))) (Bár egészen pontosan ez a film egy betétet reklámoz, és Matyi az összekuporgatott kis pénzecskéjét talicskázza a bankfiókba, és vadul reménykedik, hogy mire családot akarnak alapítani a lúddal, akkor kap majd hitelt is. Amúgy meg tökmindegy, a reklám soha nem azt a márkát és terméket reklámozza, amit a feketegúnyás kreatív kolléga megálmodott a storyboard-ban, hanem azt, amit a néző GONDOL róla - ez egy újabb PikPok axióma.)
Az, hogy az Erste fizetett, sőt, le is gyártották a reklámot, az legyen az ő bajuk. Én ilyeneken már azért nem gondolkozom, mert sok éve tartó ellenérzéseim vannak a reklámügynökségi kreatívok iránt (lásd Szívlapát c. blog - ott megérezheti a fílinget bárki), és egy ilyen gondolati játék nem tenne jót ennek. Meg kéne nekik bocsátani.:)))

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2009.07.30. 14:26:47

hehe, ez a Mokkás sms jó. ha nem gondolnám, hogy sajnálná ilyen hülyeségre költeni a pénzt, még az is megfordulna a fejemben, hogy a nagy és bölcs L. Tiny küldte be:)

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.07.30. 14:50:01

Pajala, pont erre gondoltam én is!:D

Max Logan (törölt) 2009.07.30. 19:49:23

Ha már reklám, és az Erste ezen sorozata. Másnak is feltűnt, hogy a felfedezős, "Indiába indultunk a fiúkkal" reklámból egy idő után kikerült, hogy repülővel akar menni? Kellett nekik egy kis idő mire felszínre tört, hogy ezt azért így nem kéne. Vagy kaptak pár visszajelzést, hogy azért ez durva.

A másik bankos reklám, amit "imádok", mikor elhadarnak valamit, magyaráznak 3 havi meg éve EBKM-ről (ennyit ért a reklám, fogalmam sincsen melyik bankról van szó). Na az a reklám pont az amivel semmit sem értek el. De azt elérték, hogy a bannervakság mintájára kezd kialakulni nálam a bankreklámsüketség. Az utóbbi időben talán az OTP Bankos, dumaszínházas reklámok tűrhetőek, de ott meg nem értem a filozófiát.

Ez pont az a kategória, amire én azt mondom, hogy nyíltan elismerik a reklám"szakemberek", hogy nem rendelkeznek megfelelő kreativitássa és csak ilyen ismert emberekkel tudják eladni a termékeiket. Ezt gondolom az összes sztárral reklámozott termékről és/vagy szolgáltatásról (parfüm, borotva és így tovább).

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.07. 08:01:37

Azért alattomos egy kicsit ez a Lúdas Matyi...
"Majd ha lesz elég letta akkor családot alapítok."
Hát igen, ez a mai magyar társadalom. Társalgok a kis házikedvencemmel aztán ha eljön az idő akkor Lúdasné jelöltet lekáderezzük a lúddal, tanácsot kérünk a banktól, érdemes-e hosszabb távon befektetni a kapcsolatba. Természetesen azt is kiszámoljuk mibe kerül majd a gyerek és milyen haszon várható tőle.
Szegény mi.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.08.07. 09:25:09

Miből gondolod, hogy nem a lúd lesz idővel Lúdasné? Amilyen huncutul tekergeti ott a fejét az anyósülésen... És hát ma már ez is belefér. Mert ha szóváteszed, hogy azért ez már mégis sok, akkor jönnek a jogvédők, hogy Matyinak joga van hozzá, hogy a lúddal.

ftk 2009.08.11. 20:45:10

Nekem egy az egyben úgy jött le, hogy a lúd lesz Lúdasné. Mint a gumicsirkés fickónál volt a régi, "szerintemes" tévés reklámban.

GL-zsiga · http://www.koltoztetes-budapest.hu 2009.08.14. 13:38:49

Talán egy kissé túlszakmáztátok a reklámokat...
Én imádom a reklámokat,és mindenféle ideológiától,és üzenettől függetlenül nézem. Ha tetszik a reklám,akkor azért jegyzem meg,és nem azért,mert értem az üzenetét,vagy sem. Én tökéletes fogyasztó vagyok ebből a szempontból. Szerintem a nézők többsége ilyen,és legkevésbé sem analizálni akar. A sony bravia szines,tetszett,megjegyeztem. A Müszi vicces volt,megjegyeztem,pedíg akkor még kisgyerek voltam. Ennek ellenére a mai napig emlékszem rá. Ez már komoly bevésődés nem?
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása