Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Néha belenézek a spamcsapdámba és vicceseket találok

2009.08.09. 16:16 PikPok

Ezt találtam:

 

Kovács Zoltán után Balázs Péter is egy gmail-es címről próbálkozik. Ezzel még nem is lenne semmi baj, sokan próbálkoznak manapság. De az, hogy a mail első sora a DM hatékonyságát dícséri, miközben ő maga a spamcsapdámban ücsörög a Viagrás és Replica Handbag meg Replica Watches mailek mellett, az már elég mulatságos.

Egyébként épp a minap volt egy beszélgetésem egy ilyen céggel. Küldtek egy mailt - na ez is poénos volt, valami kreativitás tréninget próbáltak meg rám sózni ezen a kicsit sem kreatív módon -, aztán pár hét múlva fel is hívtak, hogy megkaptam-e. Mondtam a jóembernek, hogy igen, de szpemnek minősítettem és töröltem. Mire megkérdezte, hogy miért minősítettem szpemnek. Hát mondom azért, mert engem nem érdekel, hogy a törvény szerint ez nem szpem, én akkor se kértem, és ílymódon tehát ez egyáltalán nem egy jó marketing fogás a részükről. Az ürge erre kezdett beidegesedni, és közölte, hogy ő nem fog engem győzködni. Hát mondom az jó, mert én nem kértem sem azt, hogy küldjenek mailt, sem semmit. Beszélgetőpartnerem csak annyit mondott: "Hölgyem, ne raboljuk egymás idejét!" Ezt nem hagytam szó nélkül, megmondtam neki, hogy ő rabolja az én időmet, és ő hívott, nem én hívtam őt.

Tudom, hogy mindenki küzd a túlélésért, mindenki minden módon próbálkozik, de egyszerűen nem megy a fejembe, hogy emberek hogy nem tudják felfogni, hogy itt a történet arról szól, hogy a holló ül az ágon, szájában a sajt, amit onnan ki kell énekelni. Nem arról, hogy róka koma szárnyakat növeszt, vagy felmászik a fára, jól csőrbe nyomja a hollót, hogy "Na te büdös szárnyas, ide azt a sajtot, vagy még az unokáim is emésztetlen hollótollat fognak öklendezni utánad!". Erőszakkal nem lehet eladni. Vagy csak rövid ideig, és addig, amíg csak egyvalaki csinálja (a megrendelőlap aljára írt apró betűs szöveg segítségével).

Szólj hozzá!

Címkék: spam reklám dm szpem

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr591298398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása