Ezt találtam:
Kovács Zoltán után Balázs Péter is egy gmail-es címről próbálkozik. Ezzel még nem is lenne semmi baj, sokan próbálkoznak manapság. De az, hogy a mail első sora a DM hatékonyságát dícséri, miközben ő maga a spamcsapdámban ücsörög a Viagrás és Replica Handbag meg Replica Watches mailek mellett, az már elég mulatságos.
Egyébként épp a minap volt egy beszélgetésem egy ilyen céggel. Küldtek egy mailt - na ez is poénos volt, valami kreativitás tréninget próbáltak meg rám sózni ezen a kicsit sem kreatív módon -, aztán pár hét múlva fel is hívtak, hogy megkaptam-e. Mondtam a jóembernek, hogy igen, de szpemnek minősítettem és töröltem. Mire megkérdezte, hogy miért minősítettem szpemnek. Hát mondom azért, mert engem nem érdekel, hogy a törvény szerint ez nem szpem, én akkor se kértem, és ílymódon tehát ez egyáltalán nem egy jó marketing fogás a részükről. Az ürge erre kezdett beidegesedni, és közölte, hogy ő nem fog engem győzködni. Hát mondom az jó, mert én nem kértem sem azt, hogy küldjenek mailt, sem semmit. Beszélgetőpartnerem csak annyit mondott: "Hölgyem, ne raboljuk egymás idejét!" Ezt nem hagytam szó nélkül, megmondtam neki, hogy ő rabolja az én időmet, és ő hívott, nem én hívtam őt.
Tudom, hogy mindenki küzd a túlélésért, mindenki minden módon próbálkozik, de egyszerűen nem megy a fejembe, hogy emberek hogy nem tudják felfogni, hogy itt a történet arról szól, hogy a holló ül az ágon, szájában a sajt, amit onnan ki kell énekelni. Nem arról, hogy róka koma szárnyakat növeszt, vagy felmászik a fára, jól csőrbe nyomja a hollót, hogy "Na te büdös szárnyas, ide azt a sajtot, vagy még az unokáim is emésztetlen hollótollat fognak öklendezni utánad!". Erőszakkal nem lehet eladni. Vagy csak rövid ideig, és addig, amíg csak egyvalaki csinálja (a megrendelőlap aljára írt apró betűs szöveg segítségével).