Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Szeretem az összeesküvés-elméleteket! - szept. 11. WTC

2009.09.11. 16:44 PikPok

Kerestem egy pár linket, ahol a szeptember 11-i WTC összerogyásra magyarázatot keresők fejtik ki véleményüket:

magyarnemzet.hu/portal/printable

index.hu/kulfold/911_cnsp_wtc/

Az évforduló napján néhány szóban arról, hogy én mit is csináltam aznap. Egy amerikai cégnél dolgoztam. Délelőtt az asszisztensem mondja, hogy hű, nagy balhé van, belement egy repülőgép a World Trade Centerbe. Hát mondom, az meg mi? (Ebből is látszik, hogy nem tartom a mutatóujjamat Nú Jork ütőerén, hamarabb mondom meg, hogy hol van a Via Appia vagy a Rathaus mint ez.) Mindenki rohant ahhoz az egy géphez, amin volt internet (cost saving volt, úgyhogy nem telt arra, hogy mindenkinek a gépén legyen internet), de semmi sem jött be, mert összeomlott a rendszer.

Én fogtam, felhívtam egy haveromat, akit tudtam, hogy valószínűleg otthon van, és CNN is van nála. De nem volt otthon, így - célozva az amerikai tőzsdei befektetéseire - csak annyit mondtam rá a rögzítőjére, hogy "Na, eltolhatod a Dow Jones-odat!". Később mesélte, hogy ő csak a Moszkva térre sétált le vásárolni, és mikor hazaérve megkapta az üzenetet, bekapcsolta a tévét, és látja, hogy "Breaking news: Amerika háborúban". Gondolta is, hogy "hű, a franc, én csak a Moszkva térre mentem le, oszt kitört a világháború?".

Az izgalom némileg alábbhagyott, de mint amerikai cég, mindenki betojt, hogy majd mi is célpontok leszünk. Így aztán délután fél 5-re megszületett a cég hivatalos álláspontja (amerikai központi döntés alapján): hazamehetünk! Mi, akik általában este 7-ig dolgoztunk, ezt örömmel fogadtuk, de volt olyan kolléga is, aki az olasz ügyvezetőnek a szemébe röhögött, hogy "Cseszd meg, vége a munkaidőnek, hát persze, hogy hazamegyek!":))))

Hát ezt csináltam én 2001. szept. 11-én.:)))

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr51375451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.09.12. 10:57:59

Én csak egy filmet néztem meg a 911-es összeesküvés témában, de az igen elgondolkodtató.
www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE
Feliratosan is megvan valahol, ha érdekel PikPok szívesen kiírom neked és elküldöm postán.

ftk 2009.09.12. 21:43:10

Hú, hát én nagy hevesen órát tartottam, oszt egyszercsak ömleni kezdtek az sms-ek a hallgatóknak, csak néztem, mint Rozi a moziban. Tőlük tudtam meg, mi van - aztán testületileg kivonultunk a legközelebbi tévéhez CNN-t nézni.

NEXUS-303 · http://azigazsagoldala.blog.hu 2009.09.13. 17:18:33

Az 'összesküvés elmélet' mint kifejezés a tömegmédia terméke.

A WTC felrobbantása a hatalom gyakorlásának a bevett módja, és nem összeesküvés szerintem.

Ha majd rájössz arra hogy a terrortámadásokat a legtöbb állam belpolitikai célokra használja, akkor világosabban fogsz látni.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.09.13. 20:28:50

@NEXUS-303: részemről a Molotov-Ribbentropp paktum óta én már nem hiszek semmilyen hivatalos állásfoglalásnak. Sokkal egyszerűbb játszadozások mennek a nép feje fölött, mint amit egyáltalán el tudnak képzelni. Én egy nagyon jó szakdolgozatot olvastam szept. 11-ről, nem tudom, ki írta, de nagyon logikus és korrekt volt. Csak hát nyilvánvalóan messze áll a hivatalos állásponttól.
Az "összeesküvés-elmélet" pedig egy olyan minősítés, amivel már eleve véleményt mondanak arról, aki ezt tartaná valószínűbbnek.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása