Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

"Gazdagodjon meg költekezéseiből" - mondja a Szájonet robotkenguruja

2009.11.06. 09:53 PikPok

Totális képzavar. De "kell egy csapat", kell egy szlogen...

Elég régóta próbálom mondani, hogy nem kell mindenáron szlogen. Nem a szlogen fogja eladni a vállalkozást, hanem a tulaj, meg a tudás. De ez is olyan, mint a szórólap: kell nekünk!

Beletrafált a közepébe a Szájonet, amikor ezt jól kitalálta. Irtó sokat gondolkoztam rajta, hogy ha én most templom egere vagyok, költök, annak visszakapom egy X%-át, akkor hogyan tudok én abból meggazdagodni? Főleg ha újra elköltöm... Gazdag valaminek a részhalmazából csak akkor lehetek, ha már előtte is k. gazdag voltam. Vagy nem?

Képzavar nekem ez a robotkenguru is. Miért robot? Automatikusan cselekszik? Vagy a Szájonet munkásokat hivatott szimbolizálni?

Bevallom töredelmesen: beléptem a Lájonesszbe. Egy kerületi rendezvényen letámadott egy hölgy, hogy írjam alá, mert ha szoktam az Auchanban vásárolni, akkor nekem ez nagyon jó lesz. Megeskettem, hogy ez nekem nem kerül semmibe, és aláírtam. De ennek 2 hónapja, Lájonessz kártya sehol, lassan lépek a Szájonetbe is, hátha meggazdagodok, mire jön a Lájonessz.

Találtunk egy igen jó írást a témában, ahol az író kifejti, hol van a svindli a dolgoban - mert hogy van, ez 1000%. Tessék elolvasni, nekem tetszett (és neki is hasonló filozófikus gondolatai támadtak a szlogen kapcsán):

www.thesecret.hu/lyoness_sciennet_glossza

10 komment

Címkék: marketing szlogen szájonet lájonessz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr161496038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.06. 11:23:35

bevallom én is beléptem a szájonetbe :) hát azt ígérték az elején, hogy itt k.va gyorsan sok pénzt lehet kereseni ha behozok 100 embert...

na elmondom hol tart a dolog és igazából miről szól - szerintem:
beregisztráltam magamhoz 30 embert, akik még regisztrálgattak embereket maguk alá, így összesen van 50 ember. Az okosok azt mondják, hogy ez nem sok, nem fogok meggazdagodni :D Na itt az első bibi.
Aztán végülis az egész rendszer NEM arról szól, amit reklámoznak. A rendszer lényege a következő: elmész vásárolni, kapsz visszatérítést a szájoneten keresztül, amit aztán megint levásárolhatsz. Kb a smart kártyához meg a szupersopp kártyához tudnám hasonlítani. Ez az alap. Amit vásároltál és visszatérítettek, annak egy részét kb-ben visszakapod.
Aztán ezt bonyolítják, hogy a maradék részét nem KP-ben kapod vissza, hanem vásárlási utalványban, amit meg nyilván csak a rendszeren belül tudsz felhasználni. Ebből persze megint kapsz majd visszatérítést bizonyos esetekben. De a lényeg, hogy megszámoltam, hogy ahhoz, hogy megkapd az első 92.000 Ft értékű "ajándék" utalványaidat összesen valami 9millió forintot kell elkölteni. Persze okosak, mert nem csak a te vásárlásaidat számolják bele ebbe, hanem a feletted meg az alattad lévők vásárlásait is... csak hát na... 9 millát elkölten ahhoz hogy 92.000-et kapjál... :) tréfás.
Igazából ennyi benne a svindli. A rendszer jól működik, vannak biztosítékok, hogy a pénzt nem tudják ellopni vagy ilyesmi - persze bizonyos összeg felett minden megoldható :D

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.06. 11:24:58

ja és a robotkenguru meg téged szimbolizál, mint fogyasztót... engem egy kicsit a bibibiii pannon kampányra emlékeztet, csak most nem birkának nevezik a fogyasztót, hanem droidnak :D

ps: a linkelt oldal nem található 500-as hibakóddal

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.06. 11:58:24

@BaluKapitany: megérkezett a lájonessz kártyám!!! Uccu, mentem fel a weboldalra, hogy megnézzem, hol tudok vásárolni. Láss csodát, az irányítószámunkra NULLA azaz nulla találatot adott - oldalon beépített kereső, taráááá! - miközben engem azzal ugrattak be, hogy az osanban is jó lesz. Aztán most látom, hogy fél %-ot térít vissza az osan. Baromi szarul számolok fejben, de ahhoz azért már sokat kell költeni, hogy egy vizes zsemle árát kigazdálkodjam. Nem baj, a tárcám így is ki van tömve már minden létező törzsvásárlói kártyával (Brendonban hamarosan ingyen lesz a pelenkatartó vödörbe a nejlonbetét!!!), asszem meggyőztél a szájonettel kapcsolatban is. Belépek oda is. Oszt úgy meggazdagodok a költekezéseimből, hogy utána már niggerek írják helyettem a blogot.

A linkelt oldal nekünk műxik. Próbáld esetleg újra, hátha azóta megjavult.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.07. 12:11:14

Nehogy niggerek írják a blogot, mert akkor nem fogom olvasni.

Ebben a sion-net-ben az lenne a frankó, hogy a sok felhalmozódott %-ot a tagok csakis a beregisztrált üzletekben tudják elkölteni. Kérdés, hogy mennyi ideig kell gyűjtögetni ahhoz, hogy valaki vehessen nálam egy ülőgarnitúrát... Ez élelmiszerre talán működne, de tényleg csak ilyen pontgyűjtőkártya szinten. Azt pedig már feltalálták 100 éve.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.09. 18:26:00

@JagelloZ: mondom... ha cirka 9 millát elkölt a nép, akkor valakinek adnak ajeszba 92.000 Ft-nyi vásárlási utalványt. Szóval azt akár nálad is elköltheti majd a szerencsés :)

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.10. 00:04:15

Lehúzáááás!!!! A tulajok azért jól járnak! Én csináltam egy sciennetes 2. vonalas embernek weboldalt, meg közösségi tudásbázist (ning alapút) és eléggé meg kellet ismernem a rendszert. Érdekes, hogy 2. vonalas sokezer emberes (állítólag 4500) emberkém elég nehezen fizetett ki 2 részletben 260 + áfát a honlapért, és videóra már nem tellett. Érdekes, mikor eljött hozzám győrbe a 4 éves octaviától sem hidaltam be. De azért még mindíg győzködi a fejemet, hogy lépjek be, mert az jó. Ok, beléptem termékpartnernek, hogy ha valaki akar sciennet weboldalt, vagy bármilyet, akkor csináltasson, és fizethet utalvánnyal vagy mi.... na képzelhetitek mekkora hasznom volt belőle. Azóta napi 5-10 spam-et kapok különböző sciennetesektől, mert kiturkálják az adataimat az ottani adatbázisból, és rám akarják sózni a szaraikat. Na, az ember mostanában hívott, hogy mégis kell egy jó kis promo video, motion graphics munka, 2 perces, narrátor (színész) zene, minden, de ne legyen ám több 1 kilónál! Elsőre nem lett belőle semmi, 1 kilóért ilyet nem lehet csinálni, csak vacakot, azt meg minek... Most meg visszjött, mert ebben a műfajban nem vagyunk túl sokan és senki nem olcsó (nagy vas kell hozzá, méregdrága szoftver, tudás és gyakorlat, úgyhogy itt nem lesz tömegesedés, mit a weboldalkészítésnél, azt ugye bárki tud, akár 20 ezerért is) Szóval visszajött, de esküszöm a faszi vagy zsidó anyától és skót apától származik, vagy ez a biznic nem megy annyira, mert 1 év után is az oktávia van, és szarakodik 5-ezer forintokon. Akarok én sciennetes lenni????

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.10. 15:32:29

Még mindig nem léptem be a Szájonetbe, sok a dolgom mostanában, de igyekszem, ha már ezen ekkorát lehet gazdagodni.
Múltkor meglengettem a Lájonessz kártyát a Teszkóban, de nem volt ismerős a pénztárosnak.:)) Kár, pedig ha ők is fél %-ot adnának vissza, akkor már 50 Ft lenne a kesbek kártyánkon.

ftk 2009.11.16. 11:09:55

PikPok, engem asszem a Baumaxban okosítottak ki, hogy kártyával nem lehet, hanem utalványt vagy mi a ménkűvet kell előbb igényelni, papíron, és azt elfogadják. Azóta is igénylem...

ftk 2009.11.16. 11:13:32

Gyerekek, értem, hogy a klassz kocsi az imázstényező, de erről az octaviás történetről eszembe jutott, hogy vajon minek is? Mármint én pl. teljesen érzéketlen vagyok arra, hogy kinek milyen és milyen öreg verdája van, amíg nem nekem kell betolni, és odaér vele mindenhová. És valahogy emiatt azt hiszem, hogy az autó az arra való, hogy elvigyem engem meg a férjemet meg a kölköket oda, hová gyalog vagy tömegközlekedve nem tudnánk elmenni, a többi ehhez képest mellékes ügy. Akkor most ufó vagyok, vagy csak ne menjek kisvállalkozónak?

ftk 2009.11.16. 11:14:16

Hú, ez tele lett hibával... talán nem kellene lázasan kommentelnem :(
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása