Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Kedvenc gyógynövény boltunk: Pestlőrinc, Szarvas csárda tér

2010.03.22. 10:52 PikPok

Néhány napja bementünk kedvenc gyógynövény boltunkba, hogy magunkhoz vegyük a tavaszi méregtelenítés elengedhetetlen kellékeit, a különböző teákat és füveket. A boltos egy határozott, de mosolygós férfi, illetve gondolom a családja. A férfi nem magyar, talán bolgár vagy örmény lehet (fogalmam sincs, miért gondolom, hogy örmény, de valahogy ez jutott eszembe). Töri a magyart.

Nem lehet tőle olyat kérdezni, amire ne tudna válaszolni. Minden gyógyfűnek és étrendkiegészítőnek ismeri a hatásait és mellékhatásait. Az én uram borsmenta-édeskömény teakeveréket óhajtott, úgyhogy rá is kérdezett, hogy ez tulajdonképpen mire jó. Mire emberünk nagyon érzékletesen elmesélte, hogy miféle epe problémákra jó ez, hogy amikor az ember teleeszi magát, és itt szúr meg ott puffad... Az uram bólogatott, mint aki tudja, miféle egészségügyi problémákról is beszél a füves ember, és megvette magának a füveket.

A jó asszony nem szól egy szót sem, én se szóltam, hogy mégis mi a fenének akar ilyen füveket inni, amikor azt se tudja, merre van az epéje, és az emésztési problémákat is csak elmondásból ismeri. Ha szóltam volna, esetleg valami sárkányfüvet is ajánl neki az ember...

De természetesen nem erről akartam írni, hanem a boltról.

Szóval van ott minden a Jézuskától a géppuskáig, VAGY ha nincs, papírra felírják és beszerzik! Elképesztő ismeretanyag leledzik a családi vállalkozásban, a bolt pedig olyan, amilyennek egy kis gyógynövényboltnak lennie kell. Fűszagú.

Egészen döbbenetes, hogy abba a boltba nem lehet úgy bemenni, hogy ne kelljen várni, mert valaki épp fizet, vagy hogy utánunk ne jönne be még 3 ember, mialatt mi eszmét cserélünk az epe működéséről és fizetünk.

Pár hónapja (talán 1 éve), hogy rányitott egy DM. És mint tudjuk, a DM-ben is van gyógynövény. Füves emberünk tartott is tőle, hogy mi lesz, átpártolnak majd a vevők, mert ő árban nem tud versenyezni a DM-mel.

Aztán ha elég messzire tudnék kavicsot dobni, akár 3 patikát is eltalálnék, akik pont az ő vonzáskörzetében vannak.

Mitől van az, hogy a gyógynövénybolt mégis működik, és tumultus van?

Szakértelem és válasz az egyedi problémákra.

Egy DM-ben vagy egy patikában soha nem fogják felírni, hogy én konkrétan mit keresek, és mikor menjek vissza érte. (Egy patikában talán, de a DM-ben a dolgozóknak épp arra van kapacitása, hogy árut töltsenek fel. A vevő másodlagos, pedig a DM még nem is annyira rossz ebben a kategóriában...)

Részemről én tökre örülök, hogy azt látom, hogy ami a könyvekben le van írva, miszerint hogy hogyan lehet sikeres egy kisbolt a nagyok árnyékában, az IGAZ.

Hajrá, hajrá, gyógynövénybolt! Itt lehet megtalálni: térkép.

 

Szólj hozzá!

Címkék: pestlőrinc gyógynövénybolt

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr101858783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása