Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Rettenetes grafika - és a megrökönyödött kisded

2010.03.31. 10:50 PikPok

Az úgy történt, hogy kifogyott a szokásos tápszer, a Drogerie Markt bio tápszere (Babylove névre hallgat), amit a kisded nagyon szeret. Égen-földön nem lehetett kapni, de kiderítettem, hogy mindössze 1 hét, és újra hozzáférhető lesz. De addig is kellett valami, nem lehetett lacafacázni, gyorsan gondolkodóba is estünk, mit vegyünk a dednek. 

A Nestlé Beba 3 hatásmechanizmusát tekintve kenterbe veri a calicivírust (és ezt már másoktól is hallottuk, szóval röfidusz ide, böfidusz oda, hasmenést okoz a javából), úgyhogy az kiesett.

Kaptunk a védőnénitől Milupa termékmintát, megkóstoltattam a gyermekkel, elfogadta. (Ez a hivatalos kifejezése annak, hogy rácuppan, és vákuumot szív a dudlisüvegbe.) Nosza, megvan a megoldás, mentem a DM-be (hátha mégis akad egy kósza doboz a saját márkásból), és hosszas tanakodás és csomagolás nézegetés után sikerült azonosítanom, hogy mit is kéne vennem. Ez lett az (a fotót pont abból a szögből készítettem, ahogyan a boltban is látszik a polcon):

 

 

 

 

Hazahoztam, megcsináltam, odaadtam a kisdednek, aki elég furcsa képet vágott. Nem mondom, furcsa szaga is volt a tápszernek, de igazából egyiknek sincs jó szaga, szóval annyira nem lógott ki a sorból. Akkor kezdtem jobban nézegetni, mit is vettem.

Az összetevőlistán körte- és narancsport fedeztem fel a 3. sorban. És akkor néztem meg jobban, hogy mit is vettem. Gyümölcsös tejport. A történet két kérdést vet fel:

  1. A variánsnevet, ami egy iszonyúan fontos információ, miért kellett világoskék alapon kontúros narancssárgával írni? Gyakorlatilag a polcon kihelyezve olvashatatlan és láthatatlan. Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki ezt szó szerint benézte.
  2. Ki volt az a pihentagyú, aki kitalálta, hogy TEJ-be narancsot és körtét kell rakni? Én kötelezném rá, hogy egy évig sehogy máshogy ne ihassa a tejet, csak körtével és naranccsal. Majd rájön, hogy ez azért nem annyira jó ötlet. (Mert egy eper, banán vagy málna, ami jellemzően illik a tejes turmixokhoz, az belefért volna, na de ez...)

Szerencsére a dedek sok mindent meg tudnak bocsájtani....

 

U.I. Külön megemlítem, hogy a DM beszerzési osztályát sikerült elérnem, mindössze 1 telefonnal, és mivel az illetékes épp nem volt az irodában, megígérték, hogy visszahívnak. Kb. 10 perc múlva visszahívtak, és pontos információt kaptam arról, merre jár a tápszer, mikor lesz, stb. Ezek után nem kérdés, hogy márkahű maradok...

 

U.I. U.I. Még mielőtt valaki arra gyanakodna, hogy a DM bérelt fel a poszt megírására, jelentem nem, de hagyom magam megvesztegetni némi tápszer ellátmányért cserébe így utólag!:)))) 

1 komment

Címkék: tipográfia baba csomagolás tápszer

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr361871114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2010.03.31. 12:21:06

Mi is ezt a tápszert választottuk. Ízesítéssel kapcsolatban: a körte és a narancs mellé egy csipet aszalt szilvát is tennék, hogy feltegyük az I-re a pontot. Ennyire fogggalmatlan gyártót! Tegnap az anyatejtől is olyan pukit produkált a kicsi, hogy ha az én ölemben van, az Isten sem mossa le rólam, hogy én voltam...
Ha már fényezted a DM-et én is megteszem :D A DM borotvapenge lenyomja a 3makkosat! Teszi mindezt harmadáron! Ugyanúgy 3 penge, aloe csík, gumírozott nyél és a többi vakítás. Üzenem Lackónak, hogy próbálja ki! :)
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása