Hűséges olvasóim tudják, hogy nem vagyok nagy híve a szórólapoknak, egészen konkrétan azért, mert tömegével dobálom ki őket a szemétbe, és nagyon zavar, hogy még szelektív gyűjtő sincs elérhető távolságban.
De pár hete egy olyan szórólapot találtam, amire felfigyeltem. A Pizzagolyo.hu szórólapja volt, és annak ellenére, hogy nem vagyunk egy pizza-házhozrendelős típusú család, mégiscsak elolvastam a szórólapot, sőt, meg is néztem a honlapjukat is.
Íme a szórólap:
Miért jó ez a szórólap?
1. egyedi formájú, nem szokványosan hajtva
2. jó minőségű
3. ételfotóként szép fotókat használnak, közelikkel (nagyon fontos!)
4. szép a színek összhangja
5. jó a logó
- 6. érthetően írták le az akciókat, jók a szövegek
A honlapjukon (www.pizzagolyo.hu) van ugyan egy-két dolog, ami nem annyira elegáns megvalósítás, mint kellene neki, de alapvetően el lehet igazodni rajta, jó a szövegezése is, elég célirányos az éhesen szörfölőknek.
Hajrá, hajrá!
(Ezt a szórólapot is megemlítjük esettanulmányaink között a hatékony szórólaptervezési és reklámszövegírási tippeket adó anyagunkban:
Szórólap eszesen!)
2012. márc.
Szomorú kötelességemnek teszek eleget, amikor bejelentem, hogy sajnos pizzagolyóék is beálltak a sorba. Dögunalmas, A5-ös szórólapot találtunk a minap a postaládánkban. Egy kommentező pedig (itt alant) fogyasztóvédelemért kiált. Miért kell minden ígéretes kisvállalkozásnak ide jutnia?????