Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Pizzagolyó.hu - tetszetős termék, jópofa szórólap, logikus honlap

2010.04.15. 10:02 PikPok

Hűséges olvasóim tudják, hogy nem vagyok nagy híve a szórólapoknak, egészen konkrétan azért, mert tömegével dobálom ki őket a szemétbe, és nagyon zavar, hogy még szelektív gyűjtő sincs elérhető távolságban.

De pár hete egy olyan szórólapot találtam, amire felfigyeltem. A Pizzagolyo.hu szórólapja volt, és annak ellenére, hogy nem vagyunk egy pizza-házhozrendelős típusú család, mégiscsak elolvastam a szórólapot, sőt, meg is néztem a honlapjukat is.

Íme a szórólap:

 

Miért jó ez a szórólap?

1. egyedi formájú, nem szokványosan hajtva

2. jó minőségű

3. ételfotóként szép fotókat használnak, közelikkel (nagyon fontos!)

4. szép a színek összhangja

5. jó a logó

  • 6. érthetően írták le az akciókat, jók a szövegek


 

A honlapjukon (www.pizzagolyo.hu) van ugyan egy-két dolog, ami nem annyira elegáns megvalósítás, mint kellene neki, de alapvetően el lehet igazodni rajta, jó a szövegezése is, elég célirányos az éhesen szörfölőknek.

 

 

Hajrá, hajrá!

 

(Ezt a szórólapot is megemlítjük esettanulmányaink között a hatékony szórólaptervezési és reklámszövegírási tippeket adó anyagunkban:

Szórólap eszesen!)

 

 

 

 

 2012. márc.

Szomorú kötelességemnek teszek eleget, amikor bejelentem, hogy sajnos pizzagolyóék is beálltak a sorba. Dögunalmas, A5-ös szórólapot találtunk a minap a postaládánkban. Egy kommentező pedig (itt alant) fogyasztóvédelemért kiált. Miért kell minden ígéretes kisvállalkozásnak ide jutnia?????

 

13 komment

Címkék: honlap szórólap pizzagolyó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr331904857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2010.04.15. 11:08:14

+még néhány kiegészítés
Központi ügyfélszolgálat, pontban 11-től már operátorral.
Skype elérés - és Nyíregyházára is tudok rajta keresztül rendelni.
Központi adatbázis, végre nem kell minden alkalommal elmakognom az egyébként elég nehezen érthető utcanevet.
Ha a kajájuk is ilyen jó, mint az eddigi pár perces tapasztalataim, legközelebb a netes rendelést is kipróbálom.
Konverzió: 1 :)

woodymum 2010.04.15. 12:01:49

ez így ebéd előtt nagyon gyilkos volt! azon nyomban rámentem a honlapjukra és már kattintottam volna.... ha nem lenne már kész az ebéd. de biztos, hogy kipróbálom, ezt nem lehet kihagyni :)
fantasztikus a lefedettségük ahhoz képest, hogy nem olyan elterjedtek -még-, mint a nagyobb pizzériák.
ebbe egyelőre nem tudok belekötni. na, majd, ha megkóstoltam ;)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.04.15. 13:34:41

Na végre nem azt hallom, hogy micsoda hülyeség a szórólapozás. Mindig mondtam, hogy van annak helye, csak jól, jót kell csinálni.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.04.15. 13:49:01

@Dexter68: és tedd hozzá, ahhoz, hogy egy szórólap működni tudjon, egy komplex rendszert is mögé kell tenni. Konkrétan ebben az esetben a tetszetős terméket, a logikus honlapot, és - mint Szántó Gábor kommentjéből kiderül - egy jól működő ügyfélszolgálatot.
Ezek nélkül a szórólap felesleges pénzkidobás.

(Egyébként láttam már olyat is, amikor minden klappolt, minden rendben volt, és mégis mindössze 1-2 ezrelék volt a válaszadási ráta. Szóval terméktől és ajánlattól is függ a dolog.)

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2010.04.15. 14:36:49

A kaja mondjuk ár/érték arányában nem volt olyan jó, de az én fogyasztói agyamban ezt azért némileg kompenzálta a hozzáállás.
Szóval nem is lett a kedvencem, de biztos, hogy fogok még tőlük rendelni.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.04.15. 15:54:06

@PikPok: Hát hogyne. Ha nincs mögétéve a webes rész, az ügyfélszolgálat, túrót nem ér az egész. És persze hiába van valakinek profi horgászfelszerelése és hiába tud mindent a horgászatról, ha ő pillangót akar fogni. Hiába lógatja a kukacát a mezőn ;o)))

woodymum 2010.04.16. 15:11:05

...mostmár bele tudok kötni, sajnos. Igaz, csak "irigységből".
szerettem volna ma rendelni fincsi pizzagolyókat -tegnap óta erre készülök- és tessék, az én kerületembe pont nem szállítanak... (be is vágtam vigaszdíjként egy somlóit ;) ) azért ezt feltüntethetnék a rendelés rovatban, hogy hova ér el a termékük és hova nem!
amúgy a sikerüket hivatott bizonyítani, hogy sokáig hívogattam az ügyfélszolgálatot és folyamatosan foglalt volt. kvázi, van rájuk kereslet dögivel.
a reményt azért még nem veszítettem el, hogy egyszer megkóstolhatom a főztjüket.
hajrá és tessék terjeszkedni erre is!

miki76 2010.04.20. 14:23:55

Csók mindenkinek, és köszönet a dícséretért. Kerületi hiányosságokért elnézést, the whole Budapest coming soon... very soon.
Aki kipróbálta, annak remélem ízlett, aki nem - de legalább két adagot rendel - annak adunk 10% kedvezményt ha rám hivatkozik. Találjunk ki valami jelszót, amit bemondhatsz a diszpécsernek. Legyen mondjuk... "pitypang".
De nem csak ezért vagyok itt, hanem mert szívesen konzultálnék veletek "szakikkal" az oldal fejlesztéséről. Sőt ha van rátermett fejlesztő emberke ismerősötök, akkor please get in touch me.
Mégegyszer köszi és csók, mindenkinek...
az értelmi szerző.
Ja, és tetszik az oldalatok... miért nem hallottam róla eddig? Pedig marketing közelipályán dolgozom (imitálok munkát).
Egyszer úgyis begolyóztok! Pusziiiii!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.04.20. 19:12:06

@miki76: küldtem neked egy mailt.:))

Azért nem hallottál rólunk eddig, mert a netes jól-megmondó-tanácsadók világában a jó példákat megmutató blogok és bejegyzések az Index címlap szerkesztői számára láthatatlanok. A bulvár, az ordenáré és az alpári előbb jut el bárkihez.

De lám, lám, valahogy csak idetaláltál te is.:)))

woodymum 2010.04.21. 15:44:38

@miki76: Miki!
ha lefedett whole Budapest, szólj itt is, pls! Már alig várom! :)

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.01.08. 16:24:51

Nekem összefutott a nyál a számban, szóval hamar meggyőzött :)

rolexes 2012.03.04. 21:44:39

Aki teheti ne rendeljen!!!!Szombat este rendeltünk 17.45 kor és még 20.30 ra sem hozták ki!Amikor hívtam a diszpécsert akkor ő fel sem vette a telefont!!A legfelháborítóbb,hogy amikor végre kihozták 2 órás várakozás után ugyanúgy elkérték az árát mintha minden rendben ment volna!Legalább annyit megérdemeltünk volna,hogy elnézést de ne fizessük ki.............na ennyi és FOGYASZTÓVÉDELEM!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2012.03.05. 08:23:09

Szomorú. És a múltkor bedobtak nekünk egy holt unalmas, A5-ös szórólapot, amiben semmilyen flikkflakk nem volt. EZ még szomorúbb.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása