Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

"Van egy jó hírem Budapest!" - miket ír majd alá a főpolgármester-jelölt???

2010.04.27. 18:15 PikPok

Túlestünk úgy a választási kampányon, hogy nem írtam posztot arról, hogyan is kell egy szórólapot (bármilyen grafikai munkát) "branding"-elni. (Mekkora logó az, amire már azt mondom, hogy logó és nem maszat.) Arról se írtam, hogy jelenleg még regnáló polgármesterünk nyílt levelében - amelyet az országgyűlési választást végül megnyerő Fideszesnek írt - a "mondd" felszólító módban csak egy d volt. De most elpattant egy húr...

Már a választás második fordulója utáni napon rám ijesztett Horváth Csaba MSZP főpolgármester-jelölt egy óriásplakátról, amely szerint neki van egy jó híre. Hogy mi az, az nem derül ki a plakátról, ílymódon a kampány egy régi klasszikust idéz (lásd Ogilvy: A reklámról c. könyve, a vetkőzős francia plakát), és mint ilyen, az úgynevezett teaser kampány kategóriába sorolható (magyarra talán a beharangozó kampány névvel fordítható).

Aztán a postaládában ma egy szórólapot találtunk, amelynek fő mondanivalója az, hogy - nyilván a régi jó virslis-sörös ligeti majálisokra hajazva - jó hírét majd ott osztja meg a bámész néppel. Hű de izgalmas!

Az uram olvasta fel a szórólapot, volt ott minden, ingyenesen visszaküldhető válaszboríték, hogy osszuk meg eszünket Horváth Csabával (interaktivitás - wow), külön ezért regizett domain - www.vanegyjohirem.hu -  ami egyébként átvezet a www.horvathcsaba.hu/ -ra (és ami ebben a pillanatban a Van egy jó hírem! oltári jó hírétől szét van esve (legalábbis az én böngészőmben), szóval csupa ínyencség.

Aztán kézbevettem a papírt és ezt láttam (tessék jól megnézni):

 

Egészen döbbenetesen égő, hogy az úriember nevét sikerült elírni, aztán nem észrevenni, és kinyomni meg kiszórni X százezer példányban.

Persze, tudom én, hogy az aláírás ott fölötte egy szkennelt darab, de amikor egy grafikai anyagon így szerepeltetik az aláírást, azt azért teszik, hogy hitelesebbnek és személyesebbnek hasson. Hát, mit ne mondjak, nincs egyetlen perc kétségem sem afelől, hogy Hortváth Csaba - nevezzük mostmár így, hiszen nyilván ez a jó híre, hogy nevet változtatott - bármit aláír, amit a BKV-sok vagy a Főkefések odatolnak az orra elé...


 

3 komment

Címkék: mszp szórólap voks2010 mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr991956843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.04.27. 19:04:13

Én a apró betűkig már nem láttam el, mert csak a plakáttal találkoztam. Szerintem a műmosoly és a porcelánra fotosoppolt portré sem nyerő. Engem legalábbis nem nyert meg.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.04.27. 19:38:39

@Creality: engem az nem nyert meg, amikor úgy kb. 2 éve egy vállalkozói összejövetelen az egészségügy megreformálásáról beszélt...

légyszi má! (törölt) 2010.04.28. 10:51:14

egy grafológus azért eltöltene 2-3 órát ezzel az aláírással és gyanítom nem sok jót szedne ki belőle
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása