Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Ön megálmodja cipészeti szabászgépét, mi megvalósítjuk!

2010.06.09. 11:20 PikPok

Szégyen és gyalázat, de ma egy magyar vállalkozást kell tollhegyre tűznöm, pedig tényleg nem szokásom. De sajnos a téma annyira tipikus, hogy már nem tudok elmenni mellette. Többször láttam a tévéreklámot, amelynek az a fő üzenete, hogy én megálmodhatok bármilyen cipőt, ők legyártják hozzá a megfelelő szabászgépet.

Borzasztó ezt kimondani, de minden, a reklámra elköltött forint valószínűleg pénzkidobás volt. 

  • Ipari marketingben szinte teljesen felesleges a végső fogyasztóra irányuló marketing eszközt használni. 

Ha valaki ilyesmivel foglalkozik, más úton kell megtalálnia az utat az ő vevőihez. Ez lehet telefonos érdeklődés, hirdetés vállalkozóknak szóló újságokban, direct mail kampány, stb.

  • Teljesen felesleges dolog mindenáron szlogent erőltetni minden termékre vagy szolgáltatásra. 

Sokszor az ilyen ráerőltetett szlogenek olyan furcsaságokhoz vezetnek, mint ez a cipős történet. "Ön megálmodja, mi megvalósítjuk!" Ki a fene álmodik cipészeti szabászgépekről? 

 

Sajnos a fenti szlogen egyébként méltán indulhat a legjobban elcsépelt szlogenekért folyó versenyben. Miket reklámoznak vele a Google szerint?

www.google.hu/search

Grafikát, műszaki szolgáltatást, kerttervezést, szobafestést, dekorációt, honlapot, üvegezést, úszómedencét, gardrób szekrényt...

A szlogen lényege nem okvetlenül az, hogy általánosságot mondjon. A lényeg az lenne, hogy a vállalkozást verbálisan azonosítsa. Ha nem sikerül kitalálni egy "Calgonnal a mosógép is tovább él" súlyú szlogent, akkor inkább hagyjuk a fenébe! Mondjuk meg egyszerűen, hogy mit akarunk eladni, és kész. (www.sikermarketing.hu/szlogen.html)

 

Szólj hozzá!

Címkék: reklám szlogen

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr552060142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása