Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Egy hosszú és boldogtalan kapcsolat vége: a Vidanet és az ügyvéd honoráriuma

2010.08.19. 10:58 PikPok

Az úgy kezdődött, hogy valamikor a rendszerváltás környékén a Vidanet (akkor még kettővel ezelőtti nevén, talán Kis Astra SAT Kft. néven) rátette a kezét a XVIII. kerület nagy népsűrűségű részeire. Azért területi monopóliumként megszerezni a Havanna lakótelepet nem semmi... El is kezdték a kábeltévé szolgáltatást, és ahogy annak rendje-módja, örökké variálták a csatornakiosztást és emelték az árakat.

Kb. 6-7 éve előfordult, hogy elkeveredett egy csekk, és nem fizettem be. Nosza, nem is tétovázott a k. szolgáltató, egyből tértivevényes levélben szólítottak fel, hogy fizessek. Ezzel még nem is lenne baj, de a tértivevény díját hozzácsapták a tartozásomhoz. Akkor bementem az ügyfélszolgálatra és kifizettem az előfizetési díjat, de megmondtam, hogy az 500 Ft-os plusz költséget nem fizetem ki, ugyanis engem egy sima levélben is fel lehetett volna szólítani, azon kívül meg jól nézzék meg visszamenőleg sok évre, hogy pontosan fizetek. Úgyhogy mielőtt megrugdosnak egy jól fizető ügyfelet, nézzenek körül a hírhedt lakótelep előfizetői között, és tegyék össze gyorsan kezüket-lábukat, hogy milyen rendes is vagyok.

Az 500 Ft-os tétel miatt kötötték magukat, én meg szintén, és a végén jópár hónap után végül a tétel eltűnt a tartozásaim listájáról. Mert hogy egyébként a csekkeket a későbbiekben az előfizetési díjról küldték.

Aztán az úgy történt, hogy tavaly decemberben vérszemet kaptam, és utánakavartam, mit lehetne tenni, hogy megszabaduljunk az akkorra már Vidanetté vedlett lusta monopolistától. Kiderült, hogy T-Izéék kínálnak fele (igen, 50%-a!) áron tányéros tévét, így nem is tétováztunk sokat, a hónap közepén lemondtuk a Vidanet előfizetést, és másnap már a tányérost néztük.

Természetesen lelkiismeretes és rendes előfizetőként írtam nekik, hogy a fél havi előfizetési díjról küldjék a csekket. Nem küldték, mert a teljes haviról küldték. Erre írtam nekik egy mailt (gondoltam, így a 21. században, amikor ők is elkezdtek netes szolgáltatást kínálni, akár még hatékony is lehet ez a kommunikációs forma), hogy bocs, fél havi pénzt fizetnék.

Megjött a csekk, gondosan kitöltve 0 forintról.

Én meg úgy döntöttem, majd ha eljutnak odáig, hogy sikerül eltalálniuk, mennyivel is tartozom, akkor fizetek.

A héten ügyvédi felszólítást és egy csekket hozott a fürge lábú postás. A Vidanet átadta a tartozásom ügyét egy ügyvédi irodának, akik jól rám ijesztettek, hogy ha 8 napon belül nem fizetem ki a 2500 Ft-ot, akkor akár 40 ezer pénzbe is kerülhet nekem, ha ők fizetési meghagyást küldenek.

Természetesen a csekket befizettem, nem a levél kézhezvételétől számított 8 napon belül, hanem előbb, mert persze bizonyítani nem tudtam volna, hogy a postabélyegzőtől számítva csak 5 nap múlva kaptam meg a levelet...

A történethez közben még az is hozzátartozik, hogy a környékre közben a Digi Tévé erősen betette a lábát, kiépítették a hálózatot, úgyhogy mostmár mindenki olyan szolgáltatót választ, amilyet csak akar. Erős a gyanúm, hogy a Vidanet óriásit buktázott.

Hát így ért véget hosszú és boldogtalan kapcsolatunk a Vidanettel. Olyan jólesett volna, ha azért mégiscsak megkérdezik, hogy tessék mondani, kedves jólfizető előfizetőnk, miért, miért, miért??? Vagy elmondhatták volna, hogy milyen jó volt velem ennyi éven át... És hogy hiányozni fogok. Ehelyett egy rideg ügyvédi levél...

Amúgy remélem, hogy ezekben az ínséges időkben az ügyvéd elkért ezért a kis levélkéért minimum 5-10 ezer Ft-ot, és pluszban a behajtott összeg mondjuk 10%-át. Én örülök, ha jól megy az ügyvédeknek!

1 komment

Címkék: ügyvéd ügyfélszolgálat előfizetés hűségakció vidanet

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr722232674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VolksrodZoli 2011.01.10. 11:10:34

Nekem volt kábel, aztán nem volt, és valahogy nem volt rá igényem. Most gyarapodott a család, lett igény, nosza nézzük ki, hogy ki mit szolgáltat. A DIGI elég nyögvenyelős a kötésnél, talán nincsenek rászorulva a megrendelőkre, majd meglátjuk, mit bír szolgáltatni, mindenesetre, az egy évre előre befizetett fix szerződést gondoltam ki, engem ne basztassanak 2500Ft ért ügyvédek. A tányérost egyenlőre nem választottam, mert annyira még nem tragikus a helyzet, hogy az erkélyt antennaerdőre változtassam... Írásod sokat segített választani, mert eképpen már kis sem keresem a Vidanet elérhetőségét.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása