Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Egy fészbúk felhasználó feljegyzései - miért teszteljük mi a honlapjainkat több böngészőn?

2010.10.05. 10:28 PikPok

2010. okt. 2.
 
Az úgy kezdődött, hogy sok hónappal ezelőtt regisztráltam a fészbúkra. Nyomban létrehoztam egy rajongói oldalt a sikermarketing.hu -nak is. Akkor éppen képtelenség volt képet feltölteni, ez aztán hónapokkal később sikerült.
Aztán ki akartam próbálni a virtuális kapálást (Farm Ville). Egy darabig izgalmas a játék, de utána ott se jöttem rá, hogyan tudnám a fémpénzeimet átváltani papírpénzre, és abból bármit is építeni a gazdaságba, úgyhogy azt is meguntam.
 
Ezután gondoltam, hogy kicsit foglalkozom a sikermarketing.hu Facebook oldalával, hiszen ott is elkezdtek gyűlni szépen lassan a "rajongók", de nevezzük inkább úgy, hogy a cégünket ismerő ismerősök. Nagyon logikusan adódott, hogy annál az oldalnál állítsam be az oldal címét így: facebook.com/sikermarketing. De a nyomorult fészbúk mindig a saját személyes oldalamat kínálta csak fel, hogy ott mit állítsak be. Beállítottam hát a nevemet, de már a sikermarketingre nem engedett semmit se beállítani. Dobott egy hibaüzenet linket kódban írva, de azon a linken nem volt tartalom, és adott egy "Tudj meg többet" szöveget, ami nem volt kattintható. Nem tudtam meg többet.
 
Ezután rákerestem angolul a problémára, és panaszáradattal találtam magam szemközt. Pedig az angolszász népeknek nem szokása a sírás-rívás, de volt egy érdekes szöveg, valami ilyesmi:
Kedves Facebook!
Marketing manager vagyok, számos márkát kezelek, mindegyiknek szeretnék Facebook oldalt létrehozni olyan címmel, hogy facebook.com/márkám. Képtelenség, nem tudom megcsinálni, nem értem, miért van ez ennyire agyonbonyolítva. Kérlek segítsetek!
 
Mondanom sem kell, senki nem segített.
 
Én aludtam rá egyet, de nem adtam fel. Másnap beléptem a fészbúkra, belementem a Profilom - Oldalak kezelése - Át az oldalra című Bermuda háromszögbe. Itt aztán nagyon megnyugodtam, hogy akkor mostmár biztosan a sikermarketing.hu oldal adminjában vagyok, és bőszen megváltoztattam a felhasználónevet, ami akkor maria.ujvari -ra volt beállítva. Átállítottam sikermarketing-re, majd kattintottam, és egészen gyorsan lettem nagyon ideges. Ugyanis ez a ... sünfos (idézet egy régi blogolvasómtól) a személyes adatlapomon állította át a címet.
 
Oké mondom, kör bezárult, nincs más hátra, törlöm magam a fészbúkról, ott dögöljenek meg a kacsák a tanyámon, és rohadjon be a törökparadicsom, amivel az egészet bevetettem. Vigye a Nagy Testvér a rózsaszínű traktoromat is.
 
Szépen elköszöntem az ismerősöktől, elnézést kértem tőlük, hogy majd az új regisztrációval zaklatni fogom őket, és nyomtam a gombot, hogy BIZTOSAN törölni akarom a regisztrációmat a fészbúkról. Aztán még egyszer, és még egyszer. És még mindig ott vagyok, és minden ketyeg tovább a régiben.
 
Úgyhogy jelentem, én ezt ezennel feladom. Ha tetszenek ismerni és szeretni a sikermarketing.hu-t, tudok esetleg adni egy kriksz-krakszos linket, amit mostmár soha a büdös életben nem fogok tudni átcsinálni facebook.com/sikermarketing-re, ellenben a személyes adatlapom ezen a néven fog itt figyelni, mert azt se tudom mostmár visszatenni a saját nevemre.
 
És amikor leültem, hogy mindezt beírjam a blog.hu-ra, akkor a belépési ablak helyén egy Loading... fogadott...
 
Asszem egy időre elég messzire fogok menekülni minden közösségi médiának nevezett idegromboló f*stól.
 
2010. okt.3.
 
Megérkezett a megmentő sereg! Könyves Kávézós segített rajtam, ő ugyanis már korábban valahol megtalált egy leírást arról, hogy a céges oldalnak (Page - Oldal) csak akkor lehet létrehozni ezt az úgynevezett szép URL-t, ha már van 25 emberünk, aki kedvel minket. Na most nekünk volt 24... Hirtelen került egy (hála neki!), és már létre is lehetett hozni szerény kis 66 oldalas honlapunk szerény kis fészbúk oldalát.
 
Íme, itt tessenek kedvelni, csípni, csipázni, szeretni, rokonszenvezni és csak utoljára  lájkolni minket, de csakis akkor, ha érdeklődni tetszenek utána, hogy mikor teszünk fel újabb tartalmat a honlapunkra, hol tartunk előadást, milyen oklevelet kapunk, stb.:
 
 
2010. okt. 4.
 
Lefagy a f*sbúk. Nem hozza létre a Like Box nevű förmedvényt, csak lefagyasztja a teljes böngészőt, illetve nem tudok belépni a Networkedblogs nevű alkalmazásba, hogy ezt a szerény kis Marketing Izék blogot promótáljam.
 
Éljen és virágozzék a közösségi média, én pedig leborulok Mekka felé, és hálát adok, hogy a honlapunk, ami üzletet hivatott hozni a vállalkozásunknak, egy nem ingyenes, nem közösségi, nem blogos, nem fészbúkos verzió...
 
2010. okt. 5.
 
Előszedtem a régi rossz, sokat szidott Explorert, és lássunk csodát, be lehetett lépni a Blog.hu-ra (igaz, több méter hosszban szórta szét a nyitó oldal elemeit, de legalább volt belépés doboz), és nem fagyott le a kódkészítő sem.
 
 
 

 

Persze, persze, értem én, hogy a Facebook és a Blog.hu is egy ingyenes valami, mi fenéért foglalkoznának más böngészőkkel, mint a tűzróka. Csak hát ugye ha valaki reklámhelyet akar eladni, annak azért ilyesmire is kéne gondolnia...

1 komment

Címkék: blog social facebook közösségi média fészbúk

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr162344487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

könyveskávézós 2010.10.05. 16:52:07

A dolgozó népet szolgálom!
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása