Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Retro csoki vagy nem retro csoki? Cseh Boci csoki és TÉNYLEG IGAZI Túró Rudi

2010.12.07. 19:44 PikPok

Tömegek fognak felhördülni most következő bejelentésem kapcsán: nem vagyok egy Milka-rajongó. Sosem voltam, még akkor sem, amikor itthon a lila papiros még szinte elérhetetlen csodának számított. Én világéletemben a következőket pártoltam: 1. Boci csoki, 2. Mogyorós csoki (piros csomagolásban) - akkor még nem Piros Mogyorósnak hívták, 3. Bubó csoki (alternatív megjelenési formájában: Mézga Géza csoki). Többet én ezt nem is magyarázom, aki nem tudja, melyik volt a Bubó csoki, azzal most nem tudnék egy nyelvet beszélni, őket most itt elveszítjük, mint olvasót.

Szóval pár hete kiszúrtam valamelyik akciós újságban, hogy Retro Boci csoki kerül forgalomba, limitált kiadásban. Annyira limitált volt a kiadás, hogy két helyen is hiába kerestem. Na de most, a karácsonyi előkészületek közepette!

Megláttam, lecsaptam rá, nyomban 3-at vettem belőle. Szent áhitattal és mély átéléssel bontottam a csomagolást, haraptam... és nem olyan. Ettem, ettem, de mégsem lett olyan. 

Aztán nézegettem a csomagolást, és azt láttam, hogy a Cseh Köztársaságban gyártották. Ja, 80 év tapasztalatával... (Úgy kell neked, mi a fenéért vetted be ezt a limitált szériás retro marhaságot...)

 

 

Úgy 2 hete néztük a HírTV-ben az Értékmentés másként c. műsort, amiben a magyar sajtokról és a magyar sajtkészítésről volt szó. Megszólalt a műsorban a Cserpes Sajtkészítő Műhely is, akik elmondták, hogy ők a Túró Rudit úgy csinálják, ahogyan azt annak idején kitalálták. Vagyis jól kinyomott túróból, citromolajjal, adalékok nélkül és nem aromákkal. Igaz, drágább is a cucc, de ez OLYAN. 

Óriási szerencsénk van, mert a közelünkben egy közeli pékség egyik mintaboltjában van egy Cserpes hűtő is, úgyhogy hozzájuthattunk a Túró Rudihoz. Persze nem Túró Rudi, és nem "Igazi Pöttyös", de ez TÉNYLEG OLYAN!!!

Mi ebből a tanulság?

Csinálhatsz bármilyen marketinget, lehet az akármilyen profi és sikeres, hosszú távon nem ér semmit, ha a termék maga "hazudik". És fordítva. A jó minőségtől mindent el lehet venni, a nevet is, a pöttyöt is, de az álruhás királyfi előbb utóbb a trónon fog kikötni!

2 komment

Címkék: retro reklám csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr912500373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.12.07. 21:23:57

Jó írás. Alapvetően egyetértek veled: akkor jó a marketing, ha nem hazudik.
Ugyanakkor a Nestlé gondolom eredetileg tényleg ugyanolyan csokit akart, csak aztán valahol elakadt a dolog... Pedig de finom is volt a naaagy tábla, tömény Boci! Kár, hogy már nincs :(

Másrészt a fogyasztók nagy része nem annyira kifinomult, mint te. Elhiszi, amit a reklám mond, és a többségnek tényleg a Pöttyös az igazi - vagy mert fiatal, és nem evett régen, vagy mert elfelejtette, milyen volt. Ez van. Az álRetróból meg lehet élni.

Persze, ha arcod van, nem így teszed, és azért ez egy elég jó kitörési pont lehet a kkv-knak is.

Lackó_ 2010.12.08. 09:13:43

Íme egy termékteszt, ami segíthet a fiatalabbaknak is a választásban: tudatosvasarlo.hu/cikk/term-kteszt-t-r-rudi
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása