Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Fábry Show a 70-es évekből

2007.10.26. 21:53 PikPok

Van egy olyan képességem, hogy ránézek egy szövegre, és azonnal meglátom a helyesírási hibákat, elgépeléseket. Nyilván teljes szavakat látok és "fényképezek", nem betűről betűre olvasok. Ezt a képességemet kamatoztattam tegnap este a Fábry Show stáblistájának villámgyors kapkodása közben, amikor is a következőt véltem látni:

Szekciószerkesztők
Gauland Ágnes
....

Hm. Gyorsan vissza is olvastam a blogbejegyzésemet, amiben a hölgy rettenetes rosszul szerkesztett és írt könyvéről írtam.  Szóval, nézzük a helyzetet:
1. Látszólagos botránykönyv, "Cenzúra nélkül" alcímmel, mintha a Fábry Show-nak lenne takargatnivalója. A végén kiderül, hogy a könyv tömény dícséret.
2. Nyilvános tévéviták Kovács Kristóf és Gauland Ágnes között, fenyegetőzés ügyvéddel, bezúzással, stb.
3. A Neckermann által szponzorált könyvkiadás.
4. Citylight kampány.
5. Gauland Ágnes újra a fedélzeten. (?)

Egyszer már beugrottam egy ilyennek, és akkor is az kezdett gyanús lenni, amikor megláttam a citylight kampányt. Az SMS Bandi esete volt. Mostmár annyira nem ugrottam be, de legalább fenntarthatták volna a látszatot, hogy Gauland Ágnes nincs és nem is lesz a Fábry-ban. Szerintem ez kicsit agyonvágja a gerillamarketinget. Amúgy nem volt rossz kampány.

Amúgy Fábry megint jó volt (szubjektív véleményünk), Koós viszont tök részeg. Fárasztó, nem mulatságos, nem forog a nyelve, és Aradszky cukkolásán kívül semmi extrát nem tud mondani. Fábry úriember volt vele. Én kidobtam volna.

7 komment · 1 trackback

Címkék: fábry

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3209243

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: bulvártér 2007.11.22. 13:23:30

A kivágott Fábry-monológ Jó estét Hölgyeim és Uraim, megkezdjük ma esti zavarkeltésünket, mégpedig egy újabb műbalhéval;  megpróbáljuk ugyanis feltúrbózni az erősen fáradni látszó Showder lanyhuló nézettségi mutatóit, úgy mint Iván a minusz húsz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu 2007.10.27. 12:38:48

Fábry akkor igazán jó amikor ezt a stand-up comedy dolgot csinálja, ezeket a vendégeket ki kéne hagyni belőle, annyira rossz látni Fábry műnevetését az előre megbeszélt béna vendég-sztorikon.

Koós János akkora ripacs, hogy szerintem még be se volt rugva, azt is csak ilyen nevetségesen és szánalmasan mímeli, fujj. Én ki nem állhatom Koós Jánost, erre még rátesz egy lapáttal, hogy egyszer volt egy pont ilyen nevű üzlettársam, aki jól átvert.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.27. 22:13:12

Egyszer voltunk egy Fábry-show felvételen. Ég és föld az, ami történik és az, ami végül adásba megy. Az intellektuális poénok (érdeklődés és megértés hiányában) kimaradnak, az altesti viccek maradnak. Élőben Fábry nem annyira erőltetett, mint ahogy az a képernyőn lejön, magam is meglepődtem rajta, annyira látszott rajta, hogy élvezi a beszélgetéseket.
A vendég-sztoriknak se füle, se farka, ritkán látsz olyat, aki valóban tud is beszélgetni. A legtöbben beállnak a show-darálóba, elmondják azt a marhaságot, amit előre megmondanak nekik, hogy el kell mondaniuk. Szerintem Fábry beszélgetésben is zseniális lenne, ha nem 5 percet kapna emberenként, hanem 20-at. De ilyen utoljára gyerekkoromban volt a királyi tévén Vitray-val. A kereskedelmi csatornákon ilyen már nem mehet.

geszt 2007.10.30. 10:04:47

"Van egy olyan képességem, hogy ránézek egy szövegre, és azonnal meglátom a helyesírási hibákat, elgépeléseket.

A végén kiderül, hogy a könyv tömény dícséret."

A dicséret rövid i.

Bocs, ez kihagyhatatlan volt:] Amúgy a blog tök jó!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.30. 10:11:02

Kedves Geszt!

ÉREZTEM, hogy ezt így meredek lesz leírni... De ki kell ábrándítsalak: a dícsértet azért írtam hosszú í-vel, mert MEGGYŐZŐDÉSEM, hogy úgy kell írni.:))) Vannak az embernek ilyen dilemmái. Például: egyenlőre vagy egyelőre?
A DÍCSÉRETET meg köszönöm a blog miatt.:)))

PikPok

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.11.03. 15:54:00

Kedves Geszt!

Igazad volt, megnéztem a Magyar Helyesírás Szabályaiban. Bocsánat!

PikPok

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.22. 12:47:35

az "egyelőre" is egyértelmű

és ez nem dícséret
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása