Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Cukorka 18 éven felülieknek - a marketing diadala

2008.08.15. 08:16 PikPok

 

Hát, kérem szépen, most csak az erős idegzetűek és a szexuális témájú poénkodást jól bírók folytassák az olvasást: találtam a Zinterneten egy spermium formájú gumicukrot. Így néz ki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kis terméknek mindene megvan, ami kell:

  • profi logó
  • szlogen "A cukor amit imádsz - lenyelni"
  • figura avagy külföldiül mascot
  • reklámfotó (hiszen ezt találtam meg)

Elképzeltem, amint végigviszik a termékfejlesztés folyamatát.

Először is, a marketinges kitalálja, mire vágyhat a fogyasztó. Itt egyértelmű a dolog: könnyedén és jóízűen lenyelhető spermiumra! Ezt már csak megfogható formába kell önteni, így mehet az ötlet a termékfejlesztési osztályra.

Mivel dolgoztam élelmiszeripari cégnél marketingesként, tudom, hogy sokszor kell kóstolgatni, nézegetni, színt, állagot, utóízt... "Hé, Joe, mi lenne, ha tennétek még egy kis citromaromát a spermiumba? Legyen egy leheletnyit savanyúbb!" meg aztán "Tudnátok a géppel egy kicsit nagyobb fejecskét és vékonyabb farkincát csinálni?"

Aztán következik a márkanév kitalálása. "Spermik" - hű de jól hangzik! Vicceske is, adott a fő szín (fehér) és forma is, így a betűtípus is adja magát. A figurán se kell sokat agyalni, a Szellemirtók Artúrját pillanatokon belül lehet (sper)másítani, csak valami rózsaszín szemüveget kell rápakolni, nyilván hogy azon keresztül sokkal szebbnek lássa a petesejtet. A grafikán apró cseppecskékkel utalunk rá, hogyan is "születik a világra" Spermi, hogy aztán már semmi kétsége ne maradjon a nagymamának, ha elhűlve tekintene rá a dobozra a hipermarket édességosztályán, amikor a kisonokának akar cukorkát venni.

Még azért adnak a csomagolásnak egy kegyelemdöfést, amikor ráteszik a flekket: "Hozzáadott só nélkül". Mindenkinek saját belátására bízom, hogy ez meg miért került rá a dobozra.

Összességében tehát ez így maga a Csoda.

1 komment

Címkék: marketing reklám termék termékfejlesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr28616248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.08.18. 16:16:37

A csomagoláson még dolgozhatnának... XD
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása