Hát, kérem szépen, most csak az erős idegzetűek és a szexuális témájú poénkodást jól bírók folytassák az olvasást: találtam a Zinterneten egy spermium formájú gumicukrot. Így néz ki:
A kis terméknek mindene megvan, ami kell:
- profi logó
- szlogen "A cukor amit imádsz - lenyelni"
- figura avagy külföldiül mascot
- reklámfotó (hiszen ezt találtam meg)
Elképzeltem, amint végigviszik a termékfejlesztés folyamatát.
Először is, a marketinges kitalálja, mire vágyhat a fogyasztó. Itt egyértelmű a dolog: könnyedén és jóízűen lenyelhető spermiumra! Ezt már csak megfogható formába kell önteni, így mehet az ötlet a termékfejlesztési osztályra.
Mivel dolgoztam élelmiszeripari cégnél marketingesként, tudom, hogy sokszor kell kóstolgatni, nézegetni, színt, állagot, utóízt... "Hé, Joe, mi lenne, ha tennétek még egy kis citromaromát a spermiumba? Legyen egy leheletnyit savanyúbb!" meg aztán "Tudnátok a géppel egy kicsit nagyobb fejecskét és vékonyabb farkincát csinálni?"
Aztán következik a márkanév kitalálása. "Spermik" - hű de jól hangzik! Vicceske is, adott a fő szín (fehér) és forma is, így a betűtípus is adja magát. A figurán se kell sokat agyalni, a Szellemirtók Artúrját pillanatokon belül lehet (sper)másítani, csak valami rózsaszín szemüveget kell rápakolni, nyilván hogy azon keresztül sokkal szebbnek lássa a petesejtet. A grafikán apró cseppecskékkel utalunk rá, hogyan is "születik a világra" Spermi, hogy aztán már semmi kétsége ne maradjon a nagymamának, ha elhűlve tekintene rá a dobozra a hipermarket édességosztályán, amikor a kisonokának akar cukorkát venni.
Még azért adnak a csomagolásnak egy kegyelemdöfést, amikor ráteszik a flekket: "Hozzáadott só nélkül". Mindenkinek saját belátására bízom, hogy ez meg miért került rá a dobozra.
Összességében tehát ez így maga a Csoda.