Akárki akármit mond, nekem tetszik a két igyekvő UPC szerelő, hogy szórakoztassanak. Persze a szinkronúszás, a hintázás és a többi film is csak első, második alkalommal volt mulatságos, amikor már eléri a 40+ reach-et, akkor már nem hempergek a kacagástól.
[Nem szakmabeliek számára a reach, vagyis magyarul "elérés" egy TV médiás mutatószám. Teljes formájában úgy hangozna, hogy pl. 40+ 15%. Ez azt jelenti, hogy a célcsoport 15 százaléka látta a filmet minimum 40-szer, vagy még többször. Ez így persze egy jó vicc, hogy legalább 40-szer láttam, a valóságban ezek a számok kb. úgy néznek ki egy erős kampánynál, hogy mondjuk 6+ és 50%.]
Szóval minden évben figyelem, hogy melyik csatorna és melyik reklám felejti el levenni a műsorról a "Kellemes ünnepeket" filmet január elején. És hát bizony a Hír TV-n még tegnap is futott a Jingle Bells zenéjével futó csilláron hintázós-öregasszonyröhögős UPC film. Blama. Vagy csak ennyire körültekintő a UPC, hogy már 2009-re kívánják a kellemes ünnepeket...