Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Hány látogatója volt a sikermarketing.hu-nak? köszöntjük a 2 éves honlapunkat!:))

2009.07.02. 11:12 PikPok

Még csak pelenkás, de máris megszámlálhatatlanul sok aloldala van. 2007. július 1-én indult, mint a vállalkozás 3. saját honlapja. Néhány aloldal azóta eltűnt róla, de sokkal több új érkezett helyette. Szellős és gyümölcsös, mi még mindig nagyon kedveljük.:))

Sok boldog születésnapot, kevés szerverhibát (köszönjük Iván hogy eddig sem volt!) és még több top helyezést a Gúgliban!

Hányan látták a sikermarketing.hu - t 2 év alatt?

  • Látogatások száma: ha minden látogatás egy ember lenne, és a vonat-fixált Demjén Rózsi "A vonat nem vár" c. számára egy jól sikerült buli végén összeállnának vonatozni, akkor a sor a budapesti Lánchídtól Ráckevéig érne.
  • Oldalletöltések: ha minden oldalletöltés egy-egy pici erdei pocoknak felel meg, akkor körülbelül 28 ezer erdei pocok mama vakarhatja a füle tövét, hogy mit adjon enni a kis pockoknak.
  • Kulcsszavak száma: ha minden kulcsszó és kulcsszó kombináció, ami rákeresést eredményezett a honlapra megfelelne egy-egy odvas keltikének, akkor az odvas keltikéket egymás tetejére rakva több mint 3 km magas lenne az oszlop.

[Üzenet a versenytársainknak, akikről tudjuk, hogy árgus szemmel figyelnek: kár a Google-ban keresgélni, az alapadatokat egy könyvből vettem!]

2 komment

Címkék: születésnap sikermarketing.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr191221773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.07.02. 15:28:41

Grat, boldog 2. szülinapot kívánok. Őszintén örülök a sikeres honlapnak (Vagy inkább honlapoknak) annál is inkább mert sokat tanultam belőlük.
Pedig még árgus szemű konkurencia sem vagyok. Gondolom ők méginkább tanultak belőle/általa :-) . Vagy nem?

Max Logan (törölt) 2009.07.02. 16:45:19

@MacTom: a konkurenciától/ból mindig lehet tanulni. Én pont a konkurens cégek, vállakozások elemezgetése alapján dolgoztam ki az az utat, amit most járok.

Még közel sem tartok ott, ahol szeretnék, így folyamatosan nézegetem, hogy ki, mit, hogyan. Na a hogyannal vannak nagyon nagy problémáim (főleg a technikai dolgokkal kapcsolatban én már csak ilyen vagyok, programozóként a precizitásra törekszem) így én erre erősítek rá, így lesz meg a saját kisebb célpiacom.

A 2 évhez pedig gratula.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása