Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Anyagias hörcsögök Auchan módra

2009.09.24. 15:42 PikPok

Napok óta rongálják az idegeinket az Auchan reklám elhízott anyagias hörcsögei (vagy kukoricadisznói). Aki nem látta volna: két hörcsög (vagy k. disznó) beszélget a terráriumban, hogy a bevásárlásból hazaérkező család mit fog vajon hozni nekik. A stílszerűen jin-jang bilétát a nyakában viselő macska nyugtatja meg őket, hogy "nyugi srácok", lesz még egy kis plusz is. Neki biztos, ha lenyeli a két kis zsírost.

 

Mint látható, belefért a keretbe, hogy valami répatorta szerű szörnyűséget kapjanak a kis dögök.

Hiába no, ilyen világot élünk, hogy már a hörcsögök is anyagiaskodnak, követelőznek, és bár mindenük megvan, mégis egy kis pluszt akarnak. Még jó, hogy nem tudnak hitelkérelmet benyújtani gyorskölcsönre...

16 komment

Címkék: reklám auchan

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr221404302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.25. 02:00:14

hát ez nem túl megindító:S
van/volt mostanában valami hörcsögös a mozikban, talán ahhoz próbálja kötni magát emocionálisan.

Maximil 2010.09.29. 12:06:38

Azóta van több része is ennek az egésznek, nekem tetszettek, nevettem rajtuk egyet, a gyerekeimnek is nagyon tetszik. Nem kell annyira komolyan venni, ezek csak kitalált figurák, anyagiaskodhatnak nyugodtan, nem biztos, hogy minden ember követi a példájukat.Az elhízott hörcsög pedig jó fogás volt szerintem, inkább ők, mint nyálas békák vagy gyíkok.

Helga_ 2010.09.29. 16:37:03

Nekem maga reklám meg a hipermarket sem tetszik igazán, de az hogy ilyen komplex kampányt kerekítettek az igen. Szerintem jó ötlet volt!

borat55 2010.10.04. 09:44:23

Nekem sem kedvencem a reklám, lehet túl válogatós vagyok, viszont a hipermarkettel semmi bajom, sokat járok oda. Elhízott hörcsögök :)

mámorka 2010.10.04. 13:31:25

Azért szerintem a tv reklámok világában sikerült valami egyedit alkotniuk. Például elég csak meglátnunk őket a tv-ben, és még ha oda sem figyelünk tudjuk, hogy mit is reklámoznak. Ezt hívják szerintem marketingnek. :)

mizoter 2010.10.08. 10:03:10

Asszem egy hipermarketreklámba teljesen passzolnak a hörcsögök - én nem rónám föl nekik az anyagiasságot, a hörcsög olyan állat, amelyik szereti habzsolni a dolgokat, a pofazacskójukat is mindig teletömik kajával :D Szóval ha bevásárolni indulnának, tuti lepusztítanák a polcokat... Nekem is voltak hörcsögeim, jófej állatkák :)

stuncenpudli 2010.10.08. 12:24:42

A cikkel nem teljesen értek egyet, elsősorban nem is értem, hogy mi értelme van ezt felróni 2 szerencsétlen animált hörcsögnek, egy reklámfilmben aminek az a lényege hogy az Auchant megkedveltesse a néppel és oda járjanak vásárolni, de ez elég nyilvánvaló is és természetesen ez a jó a cégnek ha minél több mindent vásárolnak, nyilván nem répát.
Ellenben poénos és jobb nézni mint egy akármilyen másik unalmas kamu mosópor reklámot :S

randell 2010.10.08. 13:36:27

Lehet,hogy a hörcsögös reklám óta a répa eladása az Auchan-ban megháromszorozódott. Csak nem készítenek ilyenekről felméréseket és nem tudják:)
Amúgy van egy trend amit minden reklám arc próbál követni...nagyon kevesen vállalják be azt,hogy kitörnek és egy meghökkentőt egy újat alkotnak. Félnek attól,hogy a nagy siker elmarad és mérhetetlenül elföldelik magukat. Emiatt is vannak a kamu és unalmas reklámok mert a biztosra hajtanak ezzel.

Selener 2010.10.13. 10:52:36

A reklámban teljesen jók a hörcsögök, csak magában az áruházban ne kószáljanak szabadon ilyen kis rágcsálók, mert akkor nagy bajban lesznek :)
Valóban ez a marketing, de ez sem fog sokáig tartani, mert a cégeknek muszáj 2-3 évente arculatot, vagy reklámozási módszert váltani, gondolom akkor új állatkákat fognak kitalálni.
Én kedvelem ezeket a kis állatkákat, nincs velük semmi bajom, viszont nem hiszem, hogy több répa fogyna, amióta ők képbe jöttek.
És ők tényleg jobbak, mint a Tomikristály Róka :D

stuncenpudli 2010.10.13. 11:58:00

A Róka mondjuk érdekes próbálkozás volt, mert ugye az ravasz, ergó tudja mit kell venni és ha te is ravasz akarsz lenni te is azt veszed, ellenben a hörcsögöknek nincs ilyen háttértartalma a hörcsög az csak aranyos meg kicsi jópofa de figyelemfelkeltő és vicces ami miatt megmarad, mint pozitívum, és ezért gondolsz majd az Auchanra is pozitívan tehát szeretsz majd odajárni és vásárolni, ilyen egyszerű a működése, van a másik változat ami pedig arra megy ki, hogy felfigyelj az adott márkára, tipikus idegesítő reklámok, például a maggi omlósz, csak ezzel az a baj, hogy ellenérzést kelt az emberben és ha egy termék nevétől egyből ideges leszel az nem biztos hogy jó megoldás, az tény hogy megmarad de nem pozitív értelemben, ezért kell kitalálni egy köztes egyensúlyi állapotot.

tirtikka 2010.10.13. 14:01:59

rengeteg idegesitö reklám van,elég csak megemliteni a hüvelygombás beszélgetöset:))))na az mindennek a teteje...ez a 2 rágcsálo mérföldekkel jobb sok reklámtol,mindenképpen a rajzelemi kreativtásra mentek,mert az ábrázolás,animácio nagyon jol sikerültek...hogy mennyire illik ez az auchen-hez,s miert ezen fajta állatkát választották,azt csak ök tudják megmondani..ha jobban belegondolok lehet nem nyerö az arculatukhoz!majd a nép eldönti:)

Dódi_ 2010.10.15. 11:36:14

Na akkor én is beleugatok egy picit, mert szeretem a feszkót! :D Najó, csak simán kifejtem ellenvéleményem a cikkel kapcsolatban.

Ez a reklám még mindig jobb, mint egy akármilyen mosogató vagy WC tisztító reklám. Nem hazudik, nem állítja, hogy ő a jobb, mert a másik szar, nem jön a tízből kilenc fogorvossal, meg az összes többi szánalmas és idétlen húzással.

Nem hazug, csak őszinte. Őszintén rávilágít arra, hogy szeretünk zabálni, szeretünk vásárolni, szeretünk a hülye fogyasztói társadalom mocskában fürödni... amink van az nem elég, mindig kell még valami. Erre az igényre pedig az általa reklámozott hipermarket lánc kínál gyógyírt.

Mellesleg aki tartott már hörcsögöt az tudja, hogy feneketlen gyomra van és ha hagynád neki akkor még téged is felzabálna az egész lakónegyeddel együtt. Ezt talán még általános iskola negyedik osztályában is megtanulják a gyerekek a rágcsálókról, semmi újdonság nincs abban, hogy soha nem csillapodó pofátlan étvágyuk van.

randell 2010.10.15. 14:21:41

Jó de azt tudjuk,hogy azért van ekkora étvágyuk mert folyamatosan le kell rágniuk a fogukat,hogy ne nőjön meg. Mert akkor túlnő és belefúródik az agyukba és meghalnak. (Hódító hódok) :D
Amúgy meg abban igazad van,hogy szimplán van ez a reklám. Nem akar senkire semmit sem rásózni. Csak a maga valójában mutatja be azt amik vagyunk. Mert azért Dódi igazad van. Olyan,mint ha magunkat látnánk ezekben az idétlen állatkákban. Mi is ilyenek vagyunk. Kell nekünk minden és minden áron. Kicsit idétlenek vagyunk de szerethetőek és rengeteget hibázunk amin jobb esetben nevetünk egyet. Szóval ha ilyen szemszögből közelítjük meg a videót akkor igen jó és mély töltetű mondandóval állunk szemben. Csak a kérdés az az,hogy vajon ők is erre gondoltak akkor mikor készítették?:)

Dódi_ 2010.10.15. 15:40:25

@randell: Azért nem akartam ebbe ilyen mély mondanivalót belemagyarázni. Csak annyit mondtam, hogy ez nem hamis képet vetít rólunk, hanem (sajnos) pont, hogy valósat.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.10.15. 20:55:12

@Dódi: nekem volt hörcsögöm, mégpedig kínai csíkoshátú törpehörcsög. Először egy nőstény és egy hím. Enyhe képzavarral Monte Cristo grófja és Faria abbé volt a nevük, mert örökké a szökést tervezték. De aztán inkább újabb hörcsögöket gyártottak, és az első almot (kettő kölyök született), egy-egy éjszaka alatt maradéktalanul elfogyasztották. Szóval tényleg feneketlen a gyomruk, belefért az utódjuk is. De azért szeretném, ha ezt a tényt az Auchan nem vinné bele a reklámba, mondjuk majd úgy Anyák Napja környékén...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.10.15. 20:58:07

@randell: azért az Auchan nem kockáztatott nagyot a hörcsögökkel. Adaptáltak egy máshol már kipróbált koncepciót. Ott meg még az is lehet, hogy futotta előzetes reklámtesztekre.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása