Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Webergonómiai katasztrófa, de nagyon jót mulattam! Váry Kerámia weboldal

2009.11.19. 10:10 PikPok

A Kaizen Blogról keveredtem el a Váry Kerámia weboldalára. Első pillantásra sírva fakad az ember, de ha beleolvas, pillanatokon belül átjön belőle a tulajdonos személyisége. Egyik kedvencem a honlaptérkép:

www.varykeramia.hu/page34.html

És különösen az alján a szöveg:

Tök bonyolultnak látszik, de nem az ám.
Ha én át tudtam tekinteni és meg is tudtam csinálni, akkor ez csak egyszerű lehet.

A lényeg azonban nem ez, hanem az, hogy az oldalak jórésze egymással kölcsönösen összefügg, azok között átjárás van. Megjegyzem, ez persze állandóan változik, de a honlap nagyjából ilyen szerkezetű.

A bóklászáshoz sok sikert kívánok!
 
Bátorításul:

Theseus a görög sem talált volna ki Minotaurus labirintusából bármekkora hős is volt, ha Ariadne nem segítette volna.

Vannak esetek, amikor a webergonómiai szabályokat felülírja az élet. Itt is ez történt. Szó szerint az Élet írta felül, ami ezen a honlapon van.

Asszem, megnézem én, mit tud az a hagymatartó...

5 komment

Címkék: weboldal webergonómia

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr181532096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.19. 13:44:03

PikPok, van búzafű edény is!!!! De az a fekete pálinkás készlet sem gyenge karácsonyi ajándék.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.20. 09:08:28

Elküldtem pár barátomnak a linket. Első reakció: mi ez a marhaság. Második: ez zseniális. Harmadik: veszek valamit karácsonyra.
Mi is a marketing célja? Tankönyvbe illő honlap!

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.20. 10:58:19

Aranyos, nekem teccik :-). Hagyjuk a fenébe a webmarketinget, a feleségem vesz is tőle valami csobriket. És az a szép benne, hogy nem valami gerillamédiahekk, hanem magától ilyen. Én is tovább küldtem, mert a termékek jók! Egyediek, meg minden.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.23. 10:02:02

Ez van. Van még mit tanulni nektek is meg nekünk is marketingből, ergonómiából és látványból is.

Ps: nekem a vajtartó a kedvencem :D
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása