Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Sirattátok a Danubius Rádiót? Nesze nektek...

2009.11.24. 11:30 PikPok

Pár napja felfigyeltem egy egyébként szerintem jópofa óriásplakátra. A Class FM-et reklámozta, két öltönyös úriemberrel, akik közül kutyafuttában csak Sebestyén Balázst ismertem fel. Később is láttam a plakátot valahol, akkor felismertem, hogy a másik hapsi pedig Jáksó László. Az első alkalom, amikor láttam, egy-két nappal november 19. után volt, vagyis amikor még a Danubius Rádiót sirató tömegek nedves zsebkendői ki se száradtak.

Ma felmentem a Class FM weboldalára és ezt láttam:

 www.classfm.hu/hu/index/default/

Nos, annak az időigénye, hogy elkészüljön egy

  • fotózás
  • óriásplakát kreatív, nyomtatás és kiragasztás
  • weboldal kreatív

becslésem szerint minimálisan 1 hónap. Ha nagyon belehúznak és mindenki éjjel-nappal dolgozik, illetve ha nem készül el, akkor másnap felkel egy kicsit korábban, akkor 2 hét. Vagyis abban a pillanatban, amikor Sebestyén Balázs a Fábry Showban meghatódva borult a szintén állásukat sirató Bochkorék nyakába, addigra emberi számítás szerint már túl volt a fotózáson, és ebből logikusan következően a szerződése is alá volt írva.

Egyrészről azt mondom, hogy persze, természetes dolog, ez egy kis ország, itt nincs annyi rádió és tévé, hogy valaki túl sokáig játszhassa a mártírt, meg hát a kis Benettet is el kell tartani. Ezzel tényleg nincs semmi baj. Baj a hitelesség elvesztésével van. Mert évekbe telik a hitelesség kialakítása (minden szakmában!), és másodpercek kérdése elveszíteni. Ha a Class FM mondjuk azt mondta, hogy "Kedves Balázs (Jáksó, XY), gyere hozzánk, fizetünk X összeget, cserébe már november 20-án kikerülnek az óriásplakátok az utcára", és ezt ő(k) kényszerhelyzetben aláírták, akkor az lett volna a tiszta sor, ha ezt a nagy zokogások közepette meg is mondják. 

SOHA nem fog kilábalni a magyar médiamunkások idősebb és fiatalabb hada abból a teljes prostitualizálódásból, ami - úgy tűnik, spirituális ébredés ide vagy oda - általános, és a karrier útja.

U.I. Ha egy weboldalon vannak olyan menügombok, mint pl. Blog és Galéria, amik nem működnek, mert feltöltés alatt vannak, azokat mi le szoktuk takarni. Ugyanis most egyszer elolvastam volna a Class FM blogját, de soha többé az életben nem fog eszembe jutni, és nem fogok visszalátogatni.

U.I.U.I. Egy másodperc kétségem nincs afelől, hogy Bochkorék szerződése is már ezer éve alá van írva a Neo-val, vagy akárkivel. Csak hát ők valószínűleg dörzsöltebbek, és csak hetek múlva kezdenek, addig meg falhoz vágják a perselymalacot.

 

18 komment

Címkék: weboldal danubius óriásplakát sebestyén balázs class fm

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr591548516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alibabaesanegyvenhattyu · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.11.24. 15:12:29

Új név alatt fut a régi szemét.
Ennyi.
Ezen túl sem fogom hallgatni őket.

penzugyes · http://www.hatekonysag.hu/blog/ 2009.11.24. 22:10:21

1. ezt az 1 hónapot komolyan írtad???
nem értek hozzá, de nem látok ekkora időigényt reálisnak. érdekelne 1 ilyen projektterv. hány nap a fotózás, hány hét a photoshop? :-D

2. szted a 0. lépés az volt, hogy B. aláírta a szerződést és onnan indult minden?
simán el tudom képzelni, h. a rádiónál volt A terv és B terv. Hogy kinek a feje lesz a képeken, részletkérdés. Weblap így is, úgy is kell, műsorvezetők szintén...

3. nem tudom mondhatja-e egy rádióval szerződésben álló személy nyilvánosan, hogy pár napon/héten belül x rádiónál hallgathattok, mikor még egy termékek nevének kimondása is "veszélyes". mit mondhat és ahhoz képest hazudott-e?

4. én hallgattam a danubiust a fenti 2 műsorvezetővel, ott nem volt sok sírás. nyomták a poénjaikat végig. nem hallottam egyik műsorvezetőtől sem, hogy ezzel vége a pályájuknak és soha, sehol nem fognak rádiózni stb.

szóval nem értem milyen hitelesség elvesztéséről beszélsz.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.11.25. 07:19:23

@penzugyes: Pedig simán lehet 1 hónap.
1. Meg kell szervezni, hogy legyen hova ragasztani a plakátokat.
2. Ki kell találni, hogy hogy nézzen ki a plakát és a többi marketinganyag.
3. Meg kell szervezni a fotózást.
4. Le kell fotózni a művészurakat.
5. Képfeldolgozás, retus, miegymás.
6. El kell készíteni a plakátot.
7. Ki kell nyomtatni a plakátot.
8. Fel kell ragasztani a plakátot.

„nem hallottam egyik műsorvezetőtől sem, hogy ezzel vége a pályájuknak és soha, sehol nem fognak rádiózni” - de gondolom, azon a műsoron kívül semmit nem hallgattál/néztél/olvastál médiaszerte. Mert még a csapból is Sebestyén és Bochkor hüppögése folyt.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.25. 09:11:43

PikPok, azért a blikk, Mai nap és hasonló celeb újságok híreit ne hidd el. A minap egymás mellett volt két ilyen szennylap és címlapokon Falusi Mariann-t hozták össze Jáksóval, a másikon pedig a Csillag születik egyik férfi zsűritagjával. Mindkettő azt állította, hogy sok éve titkolt kapcsolatot vállalnak fel végre. Jót nevettünk feleségemmel.
A Danubiuszon nem a műsor megszűnését siratták, hanem a régóta együtt dolgozó gárda széthullását, és egy majd' 25 éves, nagymúltú rádió megszűnését. Abból, ahogy ezek a Balázsék viccelődtek a Bochkorékon, rég lehetett sejteni, hogy nincs akkora kaki, mint ahogy azt a média tálalja.
Nagyra fújt lufi volt és semekkorát sem pukkant.
Én remélem hogy ez a Pirítósos hármas együtt marad, mert nálunk arra a 2 órára, ami a reggeli készülődéssel és munkába menéssel telt, rendkívül jó hangulatot teremtett.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.25. 09:28:09

@penzugyes: Dexter68 lényegében megválaszolta a kommentedet, de azért én is hozzátenném a magamét.

1. Az 1 hónap halálosan komoly, sőt, ha csak 1 hónap, akkor még gyorsan is ment a dolog. Dexter68 a grafikus szemszögéből mondja mindezt, én pedig mint ex-multis-marketinges, a megrendelői oldalról.

2. Az, hogy a szerződés mit enged meg és mit nem, az számunkra titok. Hogy mást ne mondjak, a Barátok közt szereplőinek alá kell írniuk, hogy nem változtathatják meg a frizurájukat és nem eshetnek teherbe a Cég engedélye nélkül. Mi el sem tudjuk képzelni, mit kér a média egy-egy szerződésben. DE! Más dolog nem kiteregetni, hogy már van aláírt szerződésem ezzel és ezzel a céggel, és megint más dolog hergelni a hallgatók vekengését, hogy jaj, mi lesz velünk mostmár ezek nélkül a rádiók nélkül. Ha aláírt szerződés van a zsebemben, akkor én egészen biztosan azt mondtam volna, hogy igen, így alakult a helyzet, de én ezt szeretem csinálni, köszönöm a hallgatóknak, hogy szeretnek, és rajta leszek, hogy máskor, máshol újra "találkozzunk". Sokkal tisztességesebb lett volna, mint tuningolni a világvége hangulatot. Mint ahogy azt megtették a Fábry Showban és a híradások szerint az utolsó napon éjfélig a rádiókban.
Mi utolsó nap reggel belehallgattunk a Slágerbe, másról sem szólt, csak a síró-rívó hallgatók sms-einek felolvasásáról. Voga mondta ki ott is a legjobb poént: "Jött egy nagyon szomorú sms-em. Felolvashatom? ... "Az Ön folyószámláját a mai napon megterheltük..." "

Ha a te számodra nem jelenti mindez a hitelesség elvesztését, akkor nyilván más értékrend szerint működsz, mint én.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.25. 09:37:47

@JagelloZ: egy biztos, a Fábry Show-ban nem a poénkodás ment. És ha jól emlékszem, Fábry rákérdezett, hogy "és, akkor hogyan tovább?" És egyik se válaszolt úgy, hogy abból logikusan kiderüljön, hogy már van aláírt szerződésük, és az nem a bivalybürgözdi helyi rádióval köttetett.

Számomra egyébként a legnagyobb csalódás épp Sebestyén Balázs volt, mert pár hónapja láttam vele egy tévéinterjút, amiből számomra az derült ki, hogy egy értelmes, többre hivatott ember, mint hogy bulvárban nyomja az ipart. Sokáig azt hittem, ki fog emelkedni belőle, de most látom, hogy nem. Sajnálom.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.11.25. 10:09:05

Nekem olyan ismerős ez a szitu:
Van egy sok-sok éve megszokott helyzet, ami engedve az idő szavának, megváltozik. Akik a helyzetet addig élvezték, kissé megszeppennek, hüppögnek, aztán kisvártatva ugyanazok folytatják ugyanazt és ugyanott, amit és ahol abbahagyták.
Csak más néven.
Hol láthattam én ilyesmit?

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.25. 11:33:13

@PikPok: És ha a szerződésükben le volt fektetve, hogy esetleges új szerződésről, új munkahelyről nem lehet nyilatkozni? Ők alkalmazottak a rádióban, ha siratni kell a rádiót siratják, ha hülyét kell csinálniuk magukból, akkor azt teszik, és felragasztják a cipőtalpánál fogva a Vadon Janit. Mert ebből élnek, ebből van a kis Benettkének új cipője.
Szögezzük le, mindenki kurválkodik a pénzéért. Ki így, ki úgy! Ki a sarkon, ki az irodában, ki a boltjában, ki a rádióban.
Szegény rendőrt sajnálom, aki nem kurválkodott eléggé, és elengedte az ötezres bírságot. Kapott 2 év letöltendőt.
Vannak itt nagyobb kalapok, nagyobb kakival, csak arra kevesebben keresnek rá a neten, mint Sebestyén Balázsra és a megszűnő Danibiuszra, Sláger rádióra. :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.25. 14:25:06

@JagelloZ: utolsó mondattal teljesen egyetértek. Nem tudom, hányan keresnek rá Sebestyén Balázsra a neten, mert a blog nincs az első 30-ban.:)))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.30. 08:47:49

Ma reggel újraindult a 3 showman műsora. Végre már! 6-8-ig vidám marháskodás szól a reggeli készülődéshez. Irigylem azokat, akik 10ig hallgathatják.
Bochkorék még próbálkoznak. Lehet, túl nagy gázsit kérnek.

penzugyes · http://www.hatekonysag.hu/blog/ 2009.12.03. 12:54:17

@Dexter68:
Kösz a választ.
Az 1-es 2-es ponthoz még nem kell szerződés a konkrét művész uraktól. Bárki lesz rajta, ha plakát kell, már előre szervezhető. Utána indul a kérdéses időszak.
Igyekszem kevés médiát fogyasztani. Balázsékat hallgattam, ha tehettem, mert szórakoztatóak voltak reggelente.

@PikPok:
Még mindig nem értem, hogy mi volt az a pont, ami számodra hitelesség elvesztését okozta. Lehet, hogy lemaradtam valamiről... Ne várd, hogy kimondják, amit feltehetően nem mondhattak ki. Elkerülő válaszokat adtak, hogy ne hazudjanak.
Lehet, hogy nem a legtökéletesebben adták elő...
Okoztak kárt valakinek?

A slágeren lehet, hogy sírás-rívás ment. Nem tudom, mert nem hallgattam. Danubiust hallgattam és azon az inkább szórakoztassunk, amíg lehet, volt a hozzáállás. Nyilván utolsó nap már ott is búcsúzkodás volt.

Én is elítélem a hazugságot, képmutatást, alaptalan vádaskodást stb. Eltér az értékrendünk?

penzugyes · http://www.hatekonysag.hu/blog/ 2009.12.03. 12:55:31

@Dexter68:
Kösz a választ.
Az 1-es 2-es ponthoz még nem kell szerződés a konkrét művész uraktól. Bárki lesz rajta, ha plakát kell, már előre szervezhető. Utána indul a kérdéses időszak.
Igyekszem kevés médiát fogyasztani. Balázsékat hallgattam, ha tehettem, mert szórakoztatóak voltak reggelente.

@PikPok:
Még mindig nem értem, hogy mi volt az a pont, ami számodra hitelesség elvesztését okozta. Lehet, hogy lemaradtam valamiről... Ne várd, hogy kimondják, amit feltehetően nem mondhattak ki. Elkerülő válaszokat adtak, hogy ne hazudjanak.
Lehet, hogy nem a legtökéletesebben adták elő...
Okoztak kárt valakinek?

A slágeren lehet, hogy sírás-rívás ment. Nem tudom, mert nem hallgattam. Danubiust hallgattam és azon az inkább szórakoztassunk, amíg lehet, volt a hozzáállás. Nyilván utolsó nap már ott is búcsúzkodás volt.

Én is elítélem a hazugságot, képmutatást, alaptalan vádaskodást stb. Eltér az értékrendünk?

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.12.03. 13:48:29

@penzugyes: természetesen nem okoztak kárt senkinek, talán csak maguknak, ha és amennyiben valakiben úgy csapódtak le a dolgok, mint pl. bennem. Én azt is el tudom képzelni, hogy bennem azért alakult ki ez a kép, mert a média, a Sláger, boldog-boldogtalan ezen vekengett, és hát bizony egy ilyen környezetben már nagyon élesen el kéne határolódni ahhoz, hogy X-re vagy Y-ra ne vetüljön rá a negatív vélemény.
Benned pedig azért nem alakult ki ez ennyire élesen, mert te a Danubiust hallgattad, és te az ő irányukba voltál elfogult.

Kispest Rádió 2011.02.26. 02:29:04

EZ a cikk elég amatőr... egy Kereskedelmi nyertes rádiónak nyilván előre kell gondolkodnia, de a rádió elindításához, ha VAN PÉNZED akkor kb 2 hét szükséges. a ClassFM akkori Honlapja Kb 1 hét alatt készült el. Ráadásul Te magad írtad, h feltöltés alatt volt. A Fejlécben lévő képek fotózása kb 1 nap... ami a plakátokkal együtt mindent lerenezve kb 3+ nyomtatás de ez is kb 4-5 nap. Szerződések satöbbi... de ezek egymás alatt furó folyamatok. Ha van Pénzed és nyertél a pályázaton... 2 Hét. a Studiot 3 nap alatt rendezték be. (ClassFM)
Szóval ennyi...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2011.02.26. 08:53:54

@Kispest Rádió: ez a hozzászólás és egyben hozzáállás meg több mint amatőr. Talán nem így kéne kezdeni, hogy beanyázunk a bejegyzés írójának, aki nyíltan vállalja, hogy sosem dolgozott rádióban, ellenben a marketingben éppen eleget. Ha egy icipicit értenétek az image-építéshez, akkor KEDVESEN szóltatok volna hozzá, leírva, hogy nektek, mint profi és világhírű rádiónak ez a tapasztalatotok, én pedig szépen megköszöntem volna a szakértő hozzászólást, és ti jöttetek volna ki győztesen ebből a meccsből.
És csak hogy ne hagyjam ki a lehetőséget: a honlapotok elég amatőr. Megkérhettetek volna valakit, aki rendesen tud magyarul, hogy a menüsor utolsó menüpontját olvassa el. Mert mi az a "A Rádiról"???? Nem azt akartátok írni, hogy "A Rádióról"?????
Na, pontosan ilyen minőségben lehet marketing anyagokat kicsiholni rövid idő alatt. Köszönöm a remek példával alátámasztható profi hozzászólást!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2011.02.26. 09:29:30

Jaj, majdnem elfelejtettem betenni a linket, ahol a remekbeszabott honlap megtekinthető (csak mert a Gúgli nem dobja elsőnek a "Kispest Rádió" keresőszóra...)
www.radiokispest.eu

"Egy igazán közösségformáló rádió!" Khm... Aha. A közösségformálást pont így kell kezdeni...

Hurri Kán 2011.02.26. 20:36:28

Nem változott itten semmi... A neonreklámot kicserélték, a kurvák maradtak...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása