Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Honlapcím és értetlenség - "logó fára"

2010.09.05. 13:08 PikPok

Dolgozunk egy ügyön, amiben fa alapanyagra kell valamilyen módon logót applikálni. Nekiültem a zinternetnek, és kerestem vadul, hogy ki tud ilyet, nagyjából mennyiért, és aki tud, az merre van. Nem volt egyszerű a feladat, eltöltöttem vele több mint fél órát, hogy valakit egyáltalán meg tudjak kérdezni.

Jártamban-keltemben belebotlottam egy honlapba, aminek ez volt a domain-je:

reklámajándékemblémázás.hu

Nem biztos, hogy ők voltak az adott keresésre az elsők a Gúgliban, de az ő domain-jük fedte le leginkább azt, amire nekem szükségem volt.

Írtam egy üzenetet, hogy fa alapra kéne nekem logó, mégis mennyi az annyi.

Annak rendje-módja szerint megjött a válasz 24 órán belül:

 

Sajnos hozott termékre nem áll módunkban emblémázni.

 

Én is sajnálom, de legjobban azt sajnálom, hogy bedőltem a domain névnek. Isten őrizzen tőle, hogy rontani akarjam bárkinek az üzletmenetét, de ha egyszer reklámajándékot nem emblémáznak, hanem árulnak (és az ugyebár máshogy nem is mehet, csak emblémázottan), akkor valami más jellegű domaint kéne választani...

 

Szólj hozzá!

Címkék: domain keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr52268838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása