Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Amikor egy szpemelő felháborodik a szpemen: Miklos Ferenczy angol fordítást ajánl majd dühöng

2010.11.02. 09:18 PikPok

Nagyon nagyon összecsaptak már a fejem felett a hullámok, ami a mailboxomat illeti. Kettő éves levelezésem nyomasztja a rendszert, részben szerencsére szétszortírozva.

Az úgy történt, hogy kicsit több mint 2 éve egy ismerőstől jó tippet kaptam. Ő azt mondta, hogy amikor kap egy szpemet, ő soha nem háborodik fel, hanem mindig küld egy válasz-szpemet. Jónak tartottam az ötletet, így létrehoztam egy olyan fiókot, aminek a beszédes "Kéretlen" nevet adtam. Ide se raktam be mindig mindent, de azért szép számmal összegyűltek itt a mailek.

Facebook oldalunk népszerűsítése okán több embernek is küldtem maileket, gondoltam, sort kerítek rá, hogy a "Kéretlen" fiók tartalmát is elővegyem.

Volt ott egy remekbe szabott mail Miklos Ferenczy-től, Kanadából:

Tisztelt Hölgyem / Uram !
 
Húsz éve Kanadában élő magyar külkereskedelmi üzemgazdász vagyok, 25 éves nehézipari, valamint 12 éves könnyüipari és kiskereskedelmi gyakorlattal.
 
Az Internet egyre inkább nemzetközivé válik. Egyre több magyar cég publikálja tevékenységét az interneten ANGOLUL is.  Az Önök honlapja csak magyarul található meg, bár számos Önökkel konkuráló cég már angolul is jelen van az interneten.
Nos, ez nyilvánvalóan nem újdonság Önöknek, de szeretnék egy ajánlatot tenni...
 
Vállalom magyar nyelvű lapok fordítását angolra, vagy angol nyelvű cikkek/szövegek magyarra fordítását - átlagosan 1,80 Ft/leütés áron.
(Mivel külföldi vagyok ÁFÁ-t nem számítok fel, de hivatalos számlát a munkáról adok.)
 
(...)
 
 (Sajnos számos magyar honlapon látok angolra lefordított oldalakat amelyek néha mosolyra kényszerítenek. 
Nem vitatom, hogy a fordítók rendelkeznek felsőfokú angol nyelvvizsgával... de biztosan állíthatom, hogy nem rendelkeznek az élő nyelv ismeretével - csak az ˝ ískolai´´ nyelvet ismerik, mert azt tanulták. Ez sajnos igaz jónéhány angolról magyarra fordított szöveg nyelvezetére is.)
 
 

Fogtam a mailt, és válaszként elküldtem, hogy hol talál meg bennünket, mivel is foglalkozunk és hol vagyunk a Facebook-on.
 
Ma reggel felhábodott hangú mail fogadott Miklos Ferenczy-től:
 
Miert irnak nekem ???
 
Kertem en valaha is Onoket ilyen informacio kuldesere????
 
Ha nem... hat kerem Onoket toroljek email cimemet a listajukrol.... Ok???
 
 
A válaszom ennyi volt:
 
Pontosan ugyanezt én is kérdezhettem volna akkor, amikor Ön 2008. okt. 19-én küldte nekünk az alábbi mailt. Gördítsen csak lefelé bátran, megtalálja a SAJÁT levelét!
Ez annyira nevetséges, hogy ebből blogbejegyzést írok!
 
 
És így is lett. Megírtam a blogon.
Hát hiába, a szpem, akárki és akárhogyan is küldi, dühítő. 
 
U.I. És ismét egy adalék ahhoz, hogy miért hagyjanak engem lógva a külföldre szakadt hazánkfiák... Mert az ugye egészen jól beleférne a kalapba, hogy ő kiröhög minket, hogy mi itthon, magyar környezetben de szarul is írunk angolul, és nekünk azonnal le kellett volna borulnunk Mekka felé, hogy ő majd megismertet minket a vancouver-i favágó tájszólással... 
 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: spam szpem ferenczy miklos

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr52415301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása