Új reklámmal jelentkezett a Rexona. Azt hittem, hanyattesek, amikor megláttam. A reklám úgy szól, hogy egy idősebb hapsi (nem felismerhető, hogy kicsoda, de első blikkre Lagerfeld-re tippelnék) egy autóban ülve filozofál, hogy ő mindig parfümöt tervezett a nőknek (Lagerfeld ellenben tudomásom szerint nem csinált parfümöt), de miután rájött, hogy örökké lótnak-futnak, megizzadnak, ezért mostmár dezodort fog tervezni. Közben kutya után loholó nőt látunk, többek között.
Kalandra indultam: nézzünk csak utána ennek a remekbeszabott filmnek!
Megnéztem a weboldalt, ahol nyereményjátékot és "felfedezést" találtam.
Totális képzavart sikerült kreálni a marketingeseknek, ehhez kétség nem fér. (A marketing szempontból összehányt promóciót hűen tükrözi a weboldal kialakítása is.) Vásárolni is kell, meg kommandózni is lehet:
A Kisestélyis Kommandó három egyedi, kifejezetten a Rexona Illatkollekció számára tervezett kisestélyi ruhában lesz majd látható a főtereken, irodákban, főiskolákon, egyetemeken.. A ruhák megtervezésére a Rexona nem kisebb személyiséget kért fel, mint Léber Barbarát, a hazai divatszakma ismert és elismert divattervezőjét. A ruhák tervezésénél Léber Barbarát a Rexona Illatkollekció egyedi illatai, a Sexy, Happy és Shiny inspirálták.
Méghogy kisestélyi meg kommandó?!!...MUHAHA! Hogy jött ez így össze? Minden elismerésem Léber Barbaráé, de bocs, még soha nem hallottam a nevét. Fődíjként mobilt, és egy újabb - számomra - ismeretlen stylist tanácsát lehet megnyerni egy másik vonalon (aminek semmi köze a kommandózáshoz). Akkor már miért nem Léber Barbara tervez a nyertesnek egy ruhát? Na mindegy, a katyvasz csak így lehet teljes.
Azt azért még mindig nem értem, hogy miért kell nekem találkoznom a kommandóval. Azért, hogy megnézzek rajtuk egy ruhát, ami sosem lehet az enyém? Vagy megszagoljam őket?
Próbáltam megfejteni a talányt, és kiismerni magam rajta, hogy mit vár el tőlem a Rexona, és kattingattam a weboldalon, ami egy tipikus Csodálatos Májkrém.
Csodálatos Májkrém, vagyis: tudjuk, hogy van benne valami, de senki nem tudja, mi!
A weboldalon ide-oda klikkelgetve, az egeret mozgatva jövünk rá, hogy pl. a mobiltelefon képe kattintható, át is vezet a Sony Ericsson elképesztően bonyolultnak tűnő technikai weboldalára (amit szerintem csak a férfiak tudnak élvezni, akik ugyebár ritkán célcsoport egy női dezodorhoz... újabb katyvasz). Próbáljunk csak meg bizonyos funkciókat kinyerni ebből az oldalból! Kapjuk el a kommandót! (Nekem Budapesten nem sikerült tetten érnem. Nem műxik.)
[Én tovább nem is részletezem az oldalt, sem ergonómikusan, sem józan paraszti ésszel, mindent elmond a világmárka magyar weboldalának 3-as Page Rank értéke...]
Az ominózus reklámfilmnek persze nyoma sincs az oldalon, és sajnos a You Tube-on se találtam. Annyit azért mindenesetre mondhatok, hogy méltó utóda a hónaljban röfögős filmnek. Innen már csak egy lépés, hogy a Rexona kimondja: a nők büdösek, mint a disznógané!!!