Minő meglepetés, a Google promóciós kód története folytatódik...
Előzmény itt:marketingizek.blog.hu/2009/06/18/a_webergonomiai_katasztrofa_a_google_csalad
Szóval fogtam, és annak rendje-módja szerint átutaltam a 2000 Ft-ot a Google-nak, gondosan megjelölve az új fiók ügyfélkódját. Kétszer is ellenőriztem.
2 banki nap után örömmel értesített a RÉGI fiókom, hogy megérkezett a 2000 Ft, kezdhetek hirdetni. Erre újabb küzdelem (és 20 perc kattogtatás után) végre megtaláltam az ügyfélszolgálat mailcímét, ahova meg is írtam, hogy mi a problémám. Katalin (hogy milyen, azt sose fogom megtudni, de nem is értem, én akkor miért írom alá a teljes nevemet, talán mert így tanítottak...) a következőt írta nekem:
Sajnáljuk, hogy rossz fiókba utalta a 2000 Ft összeget. Sajnos nem áll módunkban egyik fiókból a másikban átutalni vagy jóváírni összegeket. Javasolnám, hogy a régi fiókjában indítsa el a hirdetéseket és hirdesse el a már befizetett 2000 Ft összeget.
Azért fordulhatott elő, hogy a régi fiókba írtuk jóvá az összeget, mert annak adatait adta meg az átutaláskor. Kérem, ha legközelebb utal összeget, figyelmesen nézze meg, hogy az új fiók adatait adta-e meg.
Újra megnéztem a banki átutalást, és a JÓ fiókba utaltam. Továbbá az új fióknál nem adtam meg bankszámlaszámot.
Nyilvánvaló, hogy az történt, hogy a legelső átutalásomkor hozzárendelték a számlaszámot az ügyfélkódhoz, és most macerás lenne nekik szétszedni. A közlemény rovatra meg sz@rtak.
Én erre először válaszoltam annyit, hogy "Na jó, de akkor mi lesz a promóciós kódommal?", másodjára pedig megírtam nekik, hogy ők hibáztak. Most várom a választ.
Ez csak az utolsó csepp a pohárban, ami miatt mindenkit le fogok beszélni arról, hogy egyáltalán nekiálljon a fizetett találatok vásárlásával kapcsolatos kálváriának. Ebben a rendszerben esély nincs arra, hogy az emberrel mint Valódi Ügyféllel foglalkozzanak.
De ismét csak elismeréssel kell adóznom a Google marketingjének zsenialitása előtt.
- Csinálj egy webergonómiailag használhatatlan rendszert!
- Osztogass kupont, amit nehezen lehet felhasználni!
- Ha az ügyfél hibázik (?), kend rá a dolgot!
- Ne engedd, hogy korrigáljon!
- A sűrű fillért jól tedd zsebre!