Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

SOHA ne dőlj be a Google promóciós kódnak!

2009.06.22. 09:48 PikPok

Minő meglepetés, a Google promóciós kód története folytatódik...

Előzmény itt:marketingizek.blog.hu/2009/06/18/a_webergonomiai_katasztrofa_a_google_csalad

Szóval fogtam, és annak rendje-módja szerint átutaltam a 2000 Ft-ot a Google-nak, gondosan megjelölve az új fiók ügyfélkódját. Kétszer is ellenőriztem.

2 banki nap után örömmel értesített a RÉGI fiókom, hogy megérkezett a 2000 Ft, kezdhetek hirdetni. Erre újabb küzdelem (és 20 perc kattogtatás után) végre megtaláltam az ügyfélszolgálat mailcímét, ahova meg is írtam, hogy mi a problémám. Katalin (hogy milyen, azt sose fogom megtudni, de nem is értem, én akkor miért írom alá a teljes nevemet, talán mert így tanítottak...) a következőt írta nekem:

Sajnáljuk, hogy rossz fiókba utalta a 2000 Ft összeget. Sajnos nem áll módunkban egyik fiókból a másikban átutalni vagy jóváírni összegeket. Javasolnám, hogy a régi fiókjában indítsa el a hirdetéseket és hirdesse el a már befizetett 2000 Ft összeget.

Azért fordulhatott elő, hogy a régi fiókba írtuk jóvá az összeget, mert annak adatait adta meg az átutaláskor. Kérem, ha legközelebb utal összeget, figyelmesen nézze meg, hogy az új fiók adatait adta-e meg.

Újra megnéztem a banki átutalást, és a JÓ fiókba utaltam. Továbbá az új fióknál nem adtam meg bankszámlaszámot.

Nyilvánvaló, hogy az történt, hogy a legelső átutalásomkor hozzárendelték a számlaszámot az ügyfélkódhoz, és most macerás lenne nekik szétszedni. A közlemény rovatra meg sz@rtak.

Én erre először válaszoltam annyit, hogy "Na jó, de akkor mi lesz a promóciós kódommal?", másodjára pedig megírtam nekik, hogy ők hibáztak. Most várom a választ.

Ez csak az utolsó csepp a pohárban, ami miatt mindenkit le fogok beszélni arról, hogy egyáltalán nekiálljon a fizetett találatok vásárlásával kapcsolatos kálváriának. Ebben a rendszerben esély nincs arra, hogy az emberrel mint Valódi Ügyféllel foglalkozzanak.

De ismét csak elismeréssel kell adóznom a Google marketingjének zsenialitása előtt.

  • Csinálj egy webergonómiailag használhatatlan rendszert!
  • Osztogass kupont, amit nehezen lehet felhasználni!
  • Ha az ügyfél hibázik (?), kend rá a dolgot!
  • Ne engedd, hogy korrigáljon!
  • A sűrű fillért jól tedd zsebre!

13 komment

Címkék: google adwords promóciós kód

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr371200360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

golfozó 2009.06.22. 21:24:28

Bár nem tudtam, csak volt 1 olyan sejtésem, hogy a bankszámlát tartja nyilván a gugli. Ezért tavaly elballagtam a bankfiókba és ott fizettem be a pénzt (annak az ergonómiája is megérne egy posztot). Most ha új fiókot nyitok minden kiderül majd (muszáj, mert a régi adatait teljesen elfelejtettem fél év alatt).

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.22. 23:10:46

Noshát. A kpon csak ÚJ HIRDETŐRE vonatkozik. Ha volt már fiókod, akkor nem felelsz meg a feltételeknek, nem?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.22. 23:14:48

Noshát. A kpon csak ÚJ HIRDETŐRE vonatkozik. Ha volt már fiókod, akkor nem felelsz meg a feltételeknek, nem?

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.23. 08:28:28

@Konrad: a levélben nem esett szó arról, hogy ez az ajánlat csak új hirdetőre vonatkozik és a másodlagosan megjelölt mailcímemre jött. Mivel azonban új fiókot nyitottam és egy MÁSIK weboldalt kívántam vele reklámozni, innentől kezdve miért a bankszámlaszámom játszik? És ha én egy ügyfelemnek a weboldalát szeretném úgy reklámozni, hogy a saját bankszámlámról utalok? (Nem fogom akarni.)
Egyébként megnéztem, alul a szürke apróbetűs részben olyan fiókra lehet felhasználni a kupont, ami kevesebb, mint 14 napja működik (ebben én hibáztam, hogy nem ELŐSZÖR ezt olvastam el, mert akkor nem is kerestem volna a régi fióknál).
Az is igaz, hogy az apróbetűs szürke (nehezen olvasható) résznél van egy link a Felhasználási feltételekre, amit szintén nem olvastam el. Ez megint csak nyilván az én hibám, ezért hamut szórok a fejemre és megszaggatom köntösömet. De a magánvéleményem továbbra is az, hogy egy apróbetűs és rosszul lefordított szövegekre építő rendszer, ami egyébként egy statisztikailag "érdekesen" működő webstatisztikával működik együtt, nekem nem az a fajta a szolgáltatás, amiért szeretnék a jövőben fizetni.
Hajrá bing.com!

golfozó 2009.06.23. 12:09:12

Akkor új honlap> új cég> új céges bankszámla?
Ja, és adatokat megjegyezni:)
Nekem a reisztráció még nem is volt bonyolult, a fiók használata viszont okozott némi fejtörést.
Nem éreztem, hogy agyon tesztelték volna ergonómiai szempontból.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.25. 23:26:19

@PikPok: ne is fizess érte, minél kisebb a konkurencia, annál olcsóbb hirdetni :)
De szerintem te itt sok dolgot nagyon félreértessz. Az AdWords nem egy olyan eszköz, amit a "normal user" számára csináltak. Az AdWords a haladó felhasználók vagy a profik "játszótere", még akkor is, ha van kezdőknek is egy felület.
Persze a Google szeretné mindenkinek eladni, de nem véletlen az, hogy meg lehet élni abból, hogy AdWords kampányokat kezelünk: a legtöbb hirdető rájön, hogy olcsóbb és hatékonyabb, ha profi csinálja itt is a kampányt - mint ahogy sokkal hatékonyabb lehet egy újsághirdetés, ha azt egy marketinges rakja össze és nem mondjuk a pénzügyes vagy az ügyvezető, nemigaz?

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.26. 08:53:04

@Konrad: te nem nyaralsz?:)))
Igen, ebben egyetértünk, hogy a rendszer túl bonyolult ahhoz, hogy igaz legyen, hogy egy kezdő is használhatja. Ez nem félreértés, mindösszesen rávilágítok arra, hogy bullshit az, amit a Google állít. Nagyon sokan élnek belőle, hogy ezeket a rendszereket oktatják, és minél homályosabbak és hozzáférhetetlenebbek a leírások, annál nyilvánvalóbb, hogy ennek nem fog utánamenni Töki Béla szennyvízszippantó kisiparos, ha hirdetni akar. Ő felnyomja a maga 10 rugóját a hirdetésre, oszt szóljon, amekkorát bír. Ja, nem szól? Hát akkor majd mehet profihoz, akit a jó ég tudja, milyen szempontok alapján választhat ki.

Egyébként pedig egyszer muszáj volt fizetnem, hogy megnézzem, mit kell csinálni egy AdWords kampányban, és megnézzem, milyen hatékonysága van a fizetett találatnak. És minél jobban belemásztam, annál nagyobb ködösítést találtam. De ha egyszer elfogy ez a zseton a számláról, pontosan ugyanannyit szeretnék a Google számlájára utalni, mint amennyi pénzt kiadok pl. kólára.:)))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.28. 17:57:59

@PikPok: hát, Hammamedből volt a komment :) Én a kólát is szeretem, és AdWords kampányokat is kezelünk. Ez ilyen. Meg lehet azt tanulni, vannak elégedett ismerőseim, akik maguk kezelik az AdWords-öt, és egészen ügyesen.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.28. 20:08:19

@Konrad: nincs az a sz@rul összerakott weboldal, amit ne lehetne megtanulni. Sőt, az avihegesztést is meg tudja tanulni bárki.
Nyaralás alatt sem tudsz elszakadni tőle, hogy bámuld a monitort?:))) Hát, nekem ez azért sokkal könnyebben megy...:)))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.06.29. 10:48:29

@Konrad: Csináld olyan jól az Adwords-t, hogy a Hammedet Hummerre cserélhesd :))!!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.30. 12:42:18

@JagelloZ: nem kell Hummer, van jó C5 kombim, azzal elégedett vagyok teljes mértékben. Ugyanakkor a pihenés nagyon fontos! :)
@PikPok: kénytelen voltam maileket figyelni, és ha már ott van a net... :D

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.30. 12:56:57

@Konrad: az rendben van, hogy ott a net, de a család is! Vagy nem? No mindegy, a te dolgod...:)))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.30. 14:24:13

@PikPok: a család olyankor már aludt. Én kevesebbet alszom. Ennyire egyszerű :)
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása